Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP!! WHITE WIDOW stakjes iemand tips kijk foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HELP!! WHITE WIDOW stakjes iemand tips kijk foto's

Korting op 420shop
    WHITE WIDOW stakjes iemand tips kijk foto's

heb ze nu sinds ander halfe dag in een kasje buiten gezet.
    ze zien er wel weer wat beter uit dan eerst maar ook nog lang niet goed.
    ik heb in de kas ook bakjes met water staan en heb gister en net even met de plantenspuit over de bladderen verneveld.
    ze staan in potgrond van de growshop met palm/cocos stukjes er in, verder geef ik ze een glas water wanneer het een beetje droog aanvoelt.
    heb ook nog voeding van coco staan a en b maar ik had gehoord dat ik die beter nog niet kon gebruiken.

heeft iemand voor mij wat tips ?

alvast bedankt!

SL730116.jpgSL730099.jpgSL730100.jpgSL730101.jpgSL730102.jpgSL730103.jpgSL730104.jpgSL730105.jpgSL730106.jpgSL730107.jpgSL730108.jpgSL730109.jpgSL730110.jpgSL730111.jpgSL730112.jpg

Re: HELP!! WHITE WIDOW stakjes iemand tips kijk foto's

die zijn er zo goed als dood.... volgende keer plastic zakken over je potten trekken dat je LV hoog blijft.

of een goed hok bouwen waarin jij je klimaat compleet kunt regelen
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

heeft het nu nog zin om plastic zakken er over heen te doen heb het bij 2 andere al wel gedaan en 5 zonder?
      Last edited by weedstacks1; 19 August 2011, 00:37.

Comment

ow jeetje , 40 stokslagen.

Comment

Ga als beginner eerste eens met zaad aan de slag. Je hebt duidelijk een LV probleem. Zaailingen hebben daar minder last van. Ook is een goed klimaat geregelde kweekhok aan te raden.

Gr Q

Comment

okeoke wie kan met vertellen wat voor zaad het beste is ?

Comment

Ik zou zelf voor de cannabis sativa gaan, dit is een 1 jarige plant uit de hennep familie
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

oke bedankt! ik ga zo kijken bij de growshop heeft iemand nog een goed blog of forum over het ontkiemen

Comment

touwens hier de foto van gister en van vandaag en bij 1 stackje zit een nieuw groen groen blaadje.als je het verglijkt met de foto van gisteren zie je tog dat er wat blaadjes omhoog zijn gegaan, het rode kringetje is het stakje met het nieuwe blaadjeSL730118.jpgSL730120.jpgSL730121.jpg

weed.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
                    Ik zou zelf voor de cannabis sativa gaan, dit is een 1 jarige plant uit de hennep familie
                    De naam hennep slaat meestal op rassen die niet geschikt zijn voor de productie van drugs.

Neem hem niet serieus Weedstacks. Hij is je maar aan het dollen . Neem een gemakkelijke plant. White Widow is goed te doen vanuit zaad. Mooie opbrengst ook wanneer je aan de regels voldoet. Alleen nu nog een buiten kweek starten lijkt me zo goed als onmogelijk.

En betreft het ontkiemen. Er zijn legio mogelijkheden. Tussen vochtige watten, in een glas water, direct in een potje met zaai/stekgrond. Voorheen deed ik ze tussen vochtige watten. Werkt prima maar wanneer ze ontkiemd zijn moet je ze voorzichtig verpotten. Dit is bij mij wel eens fout gegaan. Tegenwoordig duw ik ze direct in de grond en laat ik ze daar kiemen. (zaai/stekgrond) Tevens blijkt bij mij dat er meer zaden ontkiemen dan tussen de watten. Maar ieder heeft zijn eigen voorkeur.

Maak maar eerst een mooi kweekhokje en bereid je goed voor voordat je weer wat stekjes of zaden verprutst. Dan zul je er ook meer plezier aan beleven.

Gr Q
                    Last edited by Jointjedraaien; 6 August 2013, 04:33.

Comment

Bezig...
                    X