Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren zonder kartels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladeren zonder kartels

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb een vreemde buitenplant, uit zaad. De eerste tekenen van bloei kwamen al erg snel (begin juni). Vlak daarna kwamen er vreemde bladeren zonder kartels en niet als vingers, maar 1 blad. Het blad lijkt op het blad van het wilgenroosje. Ondertussen is er 1 zijscheut ontstaan die wel weer normaal groeit. Eens in de zoveel tijd loop ik mijn hoofd er over te breken, kruip achter de computer op zoek naar dit verschijnsel, maar kom er niet uit. Misschien heeft iemand een tip.
    Voeg een foto van begin juni bij.

Groet,

Garine
    Attached Files

Re: Bladeren zonder kartels

Blijkbaar weten jullie het ook niet, heb vandaag wat foto's gemaakt van de plant, maar vrijwel allemaal onbruikbaar. Morgen duik ik er nog even in. Zet nu in ieder geval 2 foto's er extra bij. Zal morgen een foto van de knoop waaruit een gewone tak groeit plaatsen.

Vriendelijke groet,

Garine
    plant3.jpgplant2.jpg

Comment

welk soortje heb je buiten staan ?

Comment

leek op reveggen maar da klopt niet
        tzal wel zo n bizarre autoflower zijn
        ben benieuwd welk plantje het is

Comment

Het was ooit eens bubblegum (2009 of 2008) Vervolgens zaad van zaad. Kan bestoven zijn door whatever, woon op het platteland, waar ook hennep voor de vezel gekweekt wordt. Ik heb wel wat meer planten, die doen het allemaal goed. Denk ook niet dat het autoflower is, want, afgezien van een paar die wat minder aandacht krijgen, zoals deze, schieten de andere de lucht in +3.50 meter. Waar ik ook geen problemen als dit mee heb.

Groet Garine

Comment

Lijkt mij ook stressblad veroorzaakt door van bloei terug de groei in willen gaan. Misschien dat ze na de regenachtige vrij donkere Juli weer terug de groei in wilde in het zonnige aug.

Comment

Yep, die is gewoon gaan reveggen doordat ze te vroeg gezaaid is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat is hennep
                God was never on your side..

Comment

Dank voor de moeite en het antwoord! Ik had nog nooit van de term reveggen gehoord, blijkt van re-vegetate te komen. En dat klopt dan wel zo'n beetje met deze plant.

Groet,

Garine

Comment

Bezig...
                  X