025.jpgdit is mijn tweede plant. hopelijk is het een wijfie...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wie kent het geslacht van mijn tweede plant?
Collapse
X
-
Re: wie kent het geslacht van mijn tweede plant?
hehe ik was er bijna zeker van maar liever een beoordeling van kenners dan mijn eigen oordeel.
en de zaadjes heb ik niet gekocht maar wat we enkele jaren geleden uit geperste wiet hebben gehaald gewoon in de grond gestopt in de tuin. en toen maar afwachten tot nu. mijne maat heeft er vijf!!!!! laten kapot gaan van de dorst hoewel dat volgens mij ook allemaal vrouwtjes waren. van de 7 die er bij mij nog stonden vallen er vandaag al twee af maar ik zou al blij zijn moest er eentje wat opleveren. spaart ons heel wat ritjes naar maastricht hoewel het daar zonder wiet ook heel gezellig is...
---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:59 ----------
hehe ik was er bijna zeker van maar liever een beoordeling van kenners dan mijn eigen oordeel. <br>en de zaadjes heb ik niet gekocht maar wat we enkele jaren geleden uit geperste wiet hebben gehaald gewoon in de grond gestopt in de tuin. en toen maar afwachten tot nu. mijne maat heeft er vijf!!!!! laten kapot gaan van de dorst hoewel dat volgens mij ook allemaal vrouwtjes waren. van de 7 die er bij mij nog stonden vallen er vandaag al twee af maar ik zou al blij zijn moest er eentje wat opleveren. spaart ons heel wat ritjes naar maastricht hoewel het daar zonder wiet ook heel gezellig is...
Comment
Comment