Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amateur me natte planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    amateur me natte planten

    Korting op 420shop
    Yow mensen,

    zit me een probleem een week of 3 geleden begonne me AF's mar nu met da lekker weertje hier zijn men planten vannacht zeiknat geworden !
    had gelezen dat het niet goed is om ze constant van buite naar binne te halen ivm me stress of zoiets ??? kan ze moeilijk zo laten iemand wat info ?

    #2
    Re: amateur me natte planten

    eum ... waarom zou het erg zijn dat je plant af en toe eens een buitje op z'n dak krijgt ? Ze zijn niet van suiker hoor
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: amateur me natte planten

      yow moreweed merci voor de info ??? heb de plantjes mar effe paar dage binne gezet (grond was zeiknat ergens iets gelezen over een vuistregel hoe je zie dat je grond nat is?) woon op 2de verdiep, terras is afgebakend zodat niemand ze ziet staan maar een afdak bouwen zou verdacht zen peis ik + men kat krijgt interesse in men dames den bastard

      Comment


        #4
        Re: amateur me natte planten

        waarom bedek je je pot niet ??
        je kun der een vuilniszak o.i.d over je pot kunnen doen op zo'n manier derover heejn vouwen dat regen water er niet bij kan komen,,
        als je ze om elk buitje naar binnen moet halen gaat zeker stress opleveren,,

        en daarbij een buitje kan die wel hebben hoor gewoon je grond in de gaten houden wordt dat te nat leg wat over je grond zodat het water daar niet bij komt!

        Comment


          #5
          Re: amateur me natte planten

          Ja, idd..en dan gewoon elke ochtend de blaadjes afdrogen, met een schone theedoek.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X