Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pk 13/14

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

    dag mensen!!

    dankzij jullie is het mij een stuk duidelijker geworden over het gebruik van de pk 13/14!!
    ook zag ik in een leuke voedingsschema, dat pk 13/14 maar 1 week werd toegevoegd tezamen met eventuele andere bloei stimulators,, pk13/14 geef je 3/4 weken voordat je kan gaan oogsten maximaal maar 1 week wanneer je over je gehele plant bloemvorming hebt, dat is in bloeifase 2 en dat is zo ongeveer je 3e/4e week van de bloei, je voegt dan 15 ml pk13/14 op 10 ltr kraanwater!

    nu dit voor mij duidelijk is ben ik benieuwd hoe of jullie te werk gaan met de pk 13/14 van canna...
    aangezien er verschillende mensen wat anders zeggen ben ik zeer benieuwd hoe jullie dus te werk gaan met dit goedje!

    bvd!mvg!

    Comment


      #17
      Re: pk 13/14

      neej het is toch wel een andere vraag met toch informatie wat ik rijker ben geworden over het gebruik van dit middeltje om eventuele andere mensen ook op de hoogte ervan te stellen die het nog nie snappen net als ik deed terwijl het eigenlijk heel simpel is!!
      eigenlijk ben ik nu dit jaar bezig met men eerste serieuze buitenkweek en heb er dus eigenlijk totaal geen ervaring in dus ben blij met wat ik vandaag te weten ben gekomen over het geven van bepaalde soorten bloei stimulators of stimulatoren en bloeitijden enzz,, ben er achter gekomen als mensen pk 13/14 gebruiken met de 3e of 4e week van je bloeitijd dat het op het zelfde neerkomt dat wanneer mensen het geven 3 tot 4 weken voor de oogst aangezien je bloeitijd 8 hooguit 9 weken heeft.. uiteraad hangt het wel af van soort plant....... dit topic mag op slot en/of verweinderd worden!! bedankt voor jullie reacties!!! mvg!

      Comment


        #18
        Re: pk 13/14

        Okay dan, slotje bij deze... succes met de PK13/14

        Comment


          #19
          Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

          Volg de gebruiksaanwijzing, die ik in je andere topic al voor je gequote had.
          Als je planten ruim een week of 4 in bloei staan, geef je 1 week 15ml/10L PK 13/14.
          Dat komt bovenop je normale voeding, mits je niet over de max. EC gaat, want dan geef je minder.

          Ik heb zelf nooit meer dan 1ml/L gegeven, en dan zat ik al aan de max. EC.

          PK13/14 is geen wondermiddel. Het maakt geen reuzetoppen of extra-hoog-thc-gehalte.
          Het voorziet gewoon in de behoefte van de plant, die rond week vijf extra P en K nodig heeft, dat is alles.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

            waarom heb je er een nieuw topic voor aangemaakt ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

              Niet blij met de antwoorden misschien ?
              Als je net een liter pk13/14 hebt gekocht, wil je die het liefst snel leeg hebben.
              Maarja, zo'n fles doe je jaren mee.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

                ik was gewoonweg nieuwschierig hoe de mensen hier hun pk 13/14 gebruiken
                en waarom jullie dat op die manier gebruiken

                toch stel ik hier duidelijk een andere vraag dan de topic die ik hiervoor over de pk 13/14 had!

                Comment


                  #23
                  Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

                  Hoi GFF,

                  Toch gaat je vraag over pk 13/14, wat mij betreft kan dit in hetzelfde topic.
                  Ik ga toch even je topic samenvoegen met deze.

                  ---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

                  Edit: je topics zijn samengevoegd en het topic is geopend.

                  Succes verder!
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: hoe gebruiken jullie pk 13/14 van canna??

                    tja alles is afhankelijk ook een beetje van het weer pas op met p?k toevoegen ik zou dit pas in een laat stadium van de bloei gebruiken zon 4 weken na het ontstaan van de eerste haartjes en dat de plant lekkere yoppen aan het maken is. ook rekening houden met gewone voeding ik zou me bloei voEding elke week ietsjes opvoeren met een paar ml.

                    Comment


                      #25
                      Re: pk 13/14

                      pk 13/14 krijgen ze ook pas over een tijdje,,

                      heb gister de boost er ook maar ff bijgehaald

                      mijn schema geeft aan dat ik die al mee moet geven!


                      de 3 planten in potten zijn nu toppen aan het zetten,,

                      waarvan de big bud al iets meer toppen heeft dan de k2tjes!

                      Comment


                        #26
                        Re: pk 13/14

                        qwa voeding weet ik voorlopig genoeg en dus ook van de pk 13/14
                        ik heb een mooie schema van canna waar ik me aan hou dit jaar!

                        wat mij betreft mag dit topic dicht! Slotjuh!

                        Comment


                          #27
                          Re: pk 13/14

                          Bij deze...

                          Comment

                          Bezig...
                          X