Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

indoor mix royal moby and power flower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    indoor mix royal moby and power flower

    Korting op 420shop
    Ik had een vraag i.v.m verduisteren. Mijn planten staan zeer mooi en ong 2m hoog maar het is al sepptember en nog steeds geen teken van bloei. Ik vroeg me af of het nog zin heeft om ze te verduisteren zodat ze rapper in bloei gaan schieten want ik wil geen toprot riskeren als ik ze oogst tegen oktober of is er een ander middel om ze sneller in bloei te laten schieten ?

    #2
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: indoor mix royal moby and power flower

      oktober oogsten dan moet je nog geluk hebben
      je kunt ze niets meer geven wat zou versnellen
      plant moet dat zelf beslissen ( er bestaat iets als exellorator en nog paar andere middeltjes maar of die je gaan helpen is een ander vraag )

      glyfosaat alvast niet voor het effect wat jij beoogt

      greetz

      Comment


        #4
        Re: indoor mix royal moby and power flower

        ik ben ook pas net een kleine week begonnen met verduisteren van 2 van men planten,,
        of het nog heel veel zit heeft weet ik niet,, maar aangezien ik ze in de schuur heb kan ik ze ook beschermen tegen eventuele neerslag,, plus dat moeder natuur je ook nog geen 12 uur donker bied op moment dus ik zou zeggen gewoon doen!!

        Comment


          #5
          Re: indoor mix royal moby and power flower

          13.5 uur om precies te zijn, dus de planten zijn nu waarschijnlijk al druk bezig met bloeihormoon aanmaken.
          Als je ze verduisterd moet je wel wat doen aan de oplopende LV in de schuur o.i.d.
          Gewoon regen is niet zo'n probleem voor een plant, het is juist de hoge LV die funest is voor mooie toppen.
          Dat is moeilijk te voorkomen, met de ochtend-dauw die je in dit jaargetijde steeds vaker gaat zien, wind/ventilatie is goed.

          Ik denk dat half oktober een beetje te optimistisch is, eind november zal dichter in de buurt zitten.
          Reken op een week of acht (+/-) vanaf bloeiverschijnselen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: indoor mix royal moby and power flower

            oplopende LV in de schuur o.i.d.

            wat bedoel je daar prcies meej ??

            Comment


              #7
              Re: indoor mix royal moby and power flower

              Oplopende luchtvochtigheid in de schuur of iets dergelijks. (hok, garage, zeil, serre)
              't Is gewoon A.B.N. hoor..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: indoor mix royal moby and power flower

                wat bedoel je daarmeej om prcies te zijn ?
                dat wanneer ik ze snachts in de scuur zet dat ik er bet beste een ventilator bij kan zetten ??

                Comment

                Bezig...
                X