Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Al in de bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Al in de bloei?

Korting op 420shop
    heey ik heb hier wat foto's van mn plant het is the church.
    Het is mn eerste keer dus wilde graag weten of zij al in de bloei is
    alvast bedankt!IMG_1015.jpgIMG_1016.jpgIMG_1017.jpgIMG_1023.jpgIMG_1040.jpgIMG_1041.jpgIMG_1042.jpgIMG_1023.jpgIMG_1015.jpgIMG_1016.jpg
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Re: Al in de bloei?

als je het mij vraagt nog niet,, zo zien mijn k2tjes er ook uit
    maar zal niet erg lang meer duren!!

Comment

nee hij is nog niet aan de bloei. Die van mij wel al. Ik zal kijkenn of ik er morgen of zo ff foto's van eropzet.
      Kan je zien hij de bloei zich oppakt. ik heb namelijk verschillende fase van bloei dacht ik zo. naja kijk zelf maar als ze erop staan.

Comment

ok is goed tnx ik check je morgen wel!

Is het trouwens niet erg dat ze zou laat nog niet in de bloei zijn? the church is op zich wel een sterke plant maar toch zo'n goed najaar wordt het niet geloof ik.
        de kans op een mislukt oogst wil ik zou laag mogelijk houden iemand nog tips? foto's kan ik makkelijk bij maken.
        tnx alvast!

greetz
        Last edited by gijs; 1 September 2011, 22:40.
        If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Comment

4 bloeifase's, is wat op mijn kweekschema staat!
          bloeifase 1: het verschijnen van de eerste bloempjes. 1tot2 weken.
          bloeifase 2: bloemvorming over de gehele plant. 1 week.
          bloeifase 3: toename in bloemgrootte. 2tot3 weken.
          bloeifase 4: toename in bloemgrootte en afrijping. 1tot2 weken.

uiteraad is dat wel per plant en soort verschillend!!

Comment

Op foto 5 zie ik wel de eerste bloeiverschijnselen...beetje tegenlicht op de foto dus is wel moeilijk te zien!!

Comment

Ze zijn zich lekker aan het klaarmaken, ahhh de mooiste tijd van het jaar

Comment

zal morgen nog wat beter foto's maken en kijken hoe het verder gaat de komende week, maar is het erg zo laat nog bloeien want de meeste zijn al een paar weken aan t bloeien?

Comment

Nu al bloeien of niet, dat ligt aan de soort.
                  Ik heb een PP die net begint, eentje al een paar week in de bloei en een Henkes Lolland die al op zolder hangt, dus zo vreemd is het niet.
                  Of het erg is...... dat ligt ook weer aan de resistentie van de plant tegen schimmels e.d. die je later in het seizoen kunt krijgen. Dat varieert ook weer per plant.

Comment

oh ok dan is t goed, we hopen maar op een goed najaar

Comment

Dat doen we allemaal, maar of we het krijgen????? 't Is gewoon afwachten...... en hopen op het beste!

Comment

Mijn wwtjes zien er momenteel ook zo uit.
                        Ze zeggen dat die vrij schimmelbestendig zijn en de late bloei moeten aankunnen.
                        Weet niet of dat bij church ook zo is.
                        Succes iig.

Comment

hier zijn wat nieuwe foto's:IMG_1043.jpgIMG_1044.jpgIMG_1045.jpg

volgens mij zijn die kleine witte dingen (bij foto 2 vooral) toppen, toch?
                          greetz

Comment

Nee totaal niet, kijk eens rond op het forum van verschillende kweekverslagen, van hoe de bloei er uit ziet.
                            Greetz

Comment

dit is een hele lichte vorm van voorbloei!
                              nu je dit hebt duurt het nog een aantal weken voordat de echte toppen erdoor komen

3 van de 5 bij mij zitten nu geheel onder de topjes,, datzijn de 3 in de potten,, de 2 op volle grond zitten nog geen toppen aan,, denk dat dit iets langer duurt staan die van jou in een pot of volle grond ?

Comment

Bezig...
                              X