Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Al in de bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Al in de bloei?

Ik heb 1 plant in een pot en 3 in de grond en idd bij de pot zie je al iets ( de foto's) en die in de volle grond zie je nog niets.
    Tnx ik zal later deze week nog een paar foto's posten!
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Comment

de mijne in vollegrond ook alleen nog maar witte haartjes mar ik denk dat het nu nog maar 3 daagjes duurt.

Comment

op een een of andere manier duurt het iets langer voordat de planten zich in bloei ontwikkenlen die in volle grond staan, dan de planten die in potten staan!!

Comment

Dat kan met wortelvorming te maken hebben. In pot kan de wortel op gegeven moment ook niet meer groeien in de grond wel.

Comment

Mijn plantjes zien er ook nog uit als op de eerste foto's. Dit zijn golden sativa's. Iemand nog tips om de bloei te stimuleren? Ze staan in de volle grond dus binnenzetten gaat helaas niet.

Comment

En na de voorspelde 3 daagjes is mijn plant bezaaid vol topjes

Comment

inmiddels beginnen mijn planten in volle grond nu ook heeel langzaam bloemen te vormen,, 3 planten in de kuipen gaan lekker op moment!!

Comment

Hier zijn wat nieuwe foto's van mijn planten, dit zijn toch zeker wel toppen:
                  IMG_1127_1.jpgIMG_1128_1.jpgIMG_1129_1.jpgIMG_1130.jpg
                  If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Comment

Ja dit is de eerste zichtbare bloei. Je bent nu dus in week 1 van de bloei. 8 to go.

Comment

Haha ok bedankt! Speelt slecht weer nog een (belangrijke) rol in het bloeiproces?
                      Tnx

Comment

denk dat de weersomstandigheden toch wel 1 van de belangrijkste dingen is tijdjes je bloei jah
                        hoe mooier het weer hoe mooier de Bud's!

Comment

In deze fase staan mijn 5 schoonheden nu ook. Ga denk ik maar beginnen om voordat ik ga maffen even aan de rand van het bed een schietgebedje naar moeder natuur te doen opdat de aankomende 8 weken mooi weer gaan worden en ik deze winter kneiterstoned mag zijn van mijn eigen oogst. Zou toch te gek zijn.

Comment

Bezig...
                          X