Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is der met deze plant ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is der met deze plant ?

    Korting op 420shop
    goeiendag beste Growers!!

    van al mijn planten is er 1 bij die continu op 1 manier blijft staan,,
    deze plant staat stijf omhoog,, ik heb um allis een paar dagen geen water gegeven om te kijken wat die dan doet maar er veranderd nix,,aangezien ik met men schema zit heb kan ik hem dus niet nog langer geen water geven,, is dit juist goed dat deze plant zo staat,, of is der wat mis mee ??




    28 aug 149.jpg6.jpg op de 2e foto kun je het verschil een beetje zien als het goed is kunnen jullie dan ook gelijk zien dat het om de achterste plant gaat,, het lijk op de 2e foto is dat wat lastige te zien omdat ik de foto van wat bovenaf heb gemaakt!!


    ik ga er vanuit dat er nix ernstigs mee is,, maar ben wel nieuwsgierig waarom of die plant zo strak staat,,, plant krijgt normale voeding ( geen hard drugs ) al een tijdje klaar met vega,, zit nu al een aantal weken op de flores! 30 ml / 5 liter p/d

    #2
    Re: wat is der met deze plant ?

    Stoned van haar eigen THC?
    Ze staat er inderdaad een beetje strak bij
    Kan verschil in soort zijn. Die strak staat heeft in mijn ogen ook wat meer sativa eigenschappen als de andere op foto 2.

    Anders zou ik ook niet 1 2 3 een verklaring kunnen geven.

    Comment


      #3
      Re: wat is der met deze plant ?

      1 plant dat is op de 2e foto de eerste plant,, dat is een big bud plant daar is het blad ook ietsjes donkerde van,, de andere 4 zijn k2 planten
      maargoed er kan idd ook verschil zitten in de zelfde soort,,

      maar dat geile gedrag van die plant toont die nu nog maar een paar weekjes
      eerder deed ze dat niet..

      Comment


        #4
        Re: wat is der met deze plant ?

        ik denk niet dat er direct is mis me is hoor. ik zou zeggen dat ze meer naar de hoogte wil dus nog een groeiburst zou willen hebben. Als je de toppen bekijkt zie je daar lichtgroen dat kan duiden op (bah weet ff de juiste naam niet) euhmmz groeispurt zoiets.
        Heb je de plant gefimt laatste 4 weken?
        hoeveel voed je p/d . bloei of groei voeding ? Dat flores zegt me niet zosnel wat ( sorry ).

        naja ik hoor het wel.

        Comment


          #5
          Re: wat is der met deze plant ?

          wat is gefimt ?

          verder krijgen ze gewoon de voeding die ze nodig hebben ik geef 30 ml flores op 5 liter water en dat doe ik om de dag met normaal nederlands weer,

          met dit soort warme dagen krijgen ze 2 x 5 liter per dag samen 60 ml flores

          opdit moment heb ik ze allemaal in bloeifase nr 1 (de k2 planten) (ik heb 1 big bud plant en die loopt al wat verder) en begin vanaf maandag de boost erbij te geven,,

          met een week of 2/3 krijgen ze er ook nog is pk 13/14 bij

          al mijn planten mankeren verder nix en zijn echt mooi gezond,, daarom denkik ook niet dat dit een ernsige situatie is,, was aleen benieuwd waarom of deze plant der zo bij staat vergleken met de anderen!

          Comment


            #6
            Re: wat is der met deze plant ?

            Tja het blijft speculeren. Als je plantje in half licht staat zou het ook kunnen zijn dat hij de hoogte in wil om meer licht te krijgen.
            Ik geef mijn plantjes niet zoveel water. ongeveer 2 / 3 liter 2 x per dag soms 3 keer bij extreme hitte.
            Ze moeten werken voor de cente, ik heb zo me Theorie ( hier ga ik commentaar op krijgen hahahaha) dat als je de plant te zeer verwent hij afhankelijk wordt en lui.
            Ik zo zeggen geef hem ff alleen het nodige water als je echt bang bent voor problemen voor 2 a 3 dagen en kijk dan. maar aan de ander kant
            zie ik niet dat er iets ergs mee is. Elke plant is ook uniek en groeit uniek.

            Comment


              #7
              Re: wat is der met deze plant ?

              aan de ene kant heb jij gelijk dat je wortels lui worden van teveel water geven,,
              maar het aller belangrijkste is naar de grond kijken,,
              daar zie jij of je plant water nodig heeft ofniet,,

              ik weet dus daarom ook niet in hoeveel liter potten jij heb staan,, de mijne staan in 65 liter specie kuipen,,
              ik meende eerste dat ik 46 liter kuipen had,, maar had nog 1 kuip over en die heb ik naar men sus gedaan en daar ging meer dan 3 20 liter zakken potgrond in,, vandaar dat ik erachter kwam dat het toch 65 liter kuipen waren ipv 40,, maargoed

              die lusten dus wel een slokje water!!


              ik ken mensen hier op het forum die heeft een plant in ee n20 liter pot staan en die geeft zijn plant 18 liter water per dag wanneer de dagen droog zijn!!


              maar wat gewoon belangrijk is is kijken hoe je plant erbij staat,, je plant kan je vertellen of ze meer water moet of juist minder
              en zodoende weet ik gewoon dat ik goed zit met water geven,, want e hebben het altijd naar hun zit!!

              binnenkort zet ik men kweek verslag online,, want ze doen het goed allen het mooie weer van gistere heeft voor een mooie doorbraak gezorgd voor de planten die nog niet in de bloei stonden!! maargoed om ff weer onn-topic te komen,, als deze plant in het donker staat,, staat diej ook goed in het donker en der komt nix geen licht bij,, de plant kan me de rug op met haar groeien ze moet bloeien maargoed daar is ze dus ook goed meej bezig DE SLET

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: wat is der met deze plant ?

                  wat is mg ??

                  en neej de plant geeft nooit geen geel blad vertoont,, nix geen rare dingen met men blad,,
                  mijn bladeren zijn zeer gezond!!

                  wel mijn andere plant vertoonde bruin/paarsachtige randen aan sommige bladeren,, dit was echt maar minimaal,, nog geen 10 procent van de bladeren die dit vertoonde,, ik mocht begrijpen dat dat te maken had met een overdosis voeding!

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: wat is der met deze plant ?

                      najah licht krijgt deze plant meer dan genoeg ,, als de zon schijnt staat diej ook vollop in de zon mijn planten staan niet tegen een schutting aan en ook niet tegen mekaar aan!! ze staan dus continu in volle licht en wordt door nix in de schaduw gezet!!

                      ook deze plant is inmiddels in de bloei!!

                      in welke voeding vind ik magnesium dan ??

                      Comment


                        #12
                        Re: wat is der met deze plant ?

                        Magnesium/bitterzout haal je bij de Welkoop, Boerenbond o.i.d.
                        1 gram per liter.

                        Comment


                          #13
                          Re: wat is der met deze plant ?

                          inmiddels is er bij deze plant wat nieuws opgetreden,, de zogenaamde meeldauw
                          vandaag een aantal bladeren verweiderd en kleine plekjes eraf geveegd morgen eerst maar weer is kijken e ff contact op nemen met men growshop!

                          Comment


                            #14
                            Re: wat is der met deze plant ?

                            heb de zogenaamde meeldauw bestreider van bayer gekocht en vandaag direct men planten dermeej bewerkt!
                            kijken wat het wordt,, er werd mij verteld dit maar 1 malig te gebruiken en eventueel een week later nog is te herhalen

                            ook zijden de mensen van de growshop mij dat bayer toch de beste middel is tegen meeldauw!

                            Comment

                            Bezig...
                            X