Gegroet, Omdat mijn plant te groot werd moest ik ze dmv touwen sommige takken in een bepaalde richting plooien. Maar toen is ze doormidden geknakt.
De wonde was zo groot dat ducktape niet hielp. Ik heb haar met spalken ondersteund.
Ze is niet gestorven ze doet het goed , al een weekje in de bloei.
Maar vandaag zag ik dat er pissenbedden aka kelderzwijntjes/varkenbiestjes/.. uit een stuk wond kwamen gekropen. Ik heb ze er hopelijk allemaal uitgelokt door op de stam te tikken.
Vervolgens heb ik er heel veel doeken rond gewonden zodat er geen beestjes meer inkunnen.
Als ze eitjes hebben gelegd , kan mijn plant dan sterven ? lijkt me niet zo gezond ..
En hoe noemen jullie deze beestjes in jullie dialect ?
pissenbed-opgerold.110590.jpg
De wonde was zo groot dat ducktape niet hielp. Ik heb haar met spalken ondersteund.
Ze is niet gestorven ze doet het goed , al een weekje in de bloei.
Maar vandaag zag ik dat er pissenbedden aka kelderzwijntjes/varkenbiestjes/.. uit een stuk wond kwamen gekropen. Ik heb ze er hopelijk allemaal uitgelokt door op de stam te tikken.
Vervolgens heb ik er heel veel doeken rond gewonden zodat er geen beestjes meer inkunnen.
Als ze eitjes hebben gelegd , kan mijn plant dan sterven ? lijkt me niet zo gezond ..
En hoe noemen jullie deze beestjes in jullie dialect ?
pissenbed-opgerold.110590.jpg
Comment