Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de plant stressen voor de oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: de plant stressen voor de oogst

    hmm valt in grote wel mee, 15 liter potten... maja ze staan wel op een balkon dus...
    maja in ieder geval bedankt, kijk wel of het binnen zetten mogelijk is.

    Comment


      #17
      Re: de plant stressen voor de oogst

      je leest hier wel meer dingen die je niveel nut hebben (zoals de helft van mijn gezeik)
      en zoals gezegd helpt stressen wel
      verduisteren buiten doe je gewoon met een blauw-groen afdekzeil en 4 balken... 4 balken erond en afdekzeilerover gewoon..
      maar zeker wel zorgen dat er geen toppen tegen het plastic zitten (ivm rot)

      Comment


        #18
        Re: de plant stressen voor de oogst

        pas ook op dat er geen regen op het afdekzeil blijft staan doormiddel van 4 palen blijft in het midden water staan
        ik zou dus 5 of 6 palen gebruiken en die in het midden erbij plaatsen zodat je regenwater erafglijd!!
        wanneer je met 4 palen werkt word het water in het midden zodanig zwaar en gaat je zeil doorbuigen!
        en kijk er dan ook niet raar van op als je smorgen je planten gaat bekijken dat het zeil gescheurd is o.i.d en dat je natte inmiddels zware zeil je planten verneukt hebben!

        ojah en ik had ook een blauw groen afdek zeil hier 2 lagen van boven mekaar maake het nog steeds niet donker!

        ---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:39 ----------

        oohjah de middelste palen een cm of 10 langer dan de buitenste 4 !
        Last edited by GroWForFunN; 19 September 2011, 18:42.

        Comment


          #19
          Re: de plant stressen voor de oogst

          Suikerwater, en 7-up werd over de toppen verneveld om ze te verzwaren en er beter uit te laten zien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: de plant stressen voor de oogst

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Suikerwater, en 7-up werd over de toppen verneveld om ze te verzwaren en er beter uit te laten zien.
            7-up is geen middel om de plant te stessen voor de oogst of meer thc aan te laten maken, maar gewoon oplichting!

            Comment


              #21
              Re: de plant stressen voor de oogst

              Re: de plant stressen voor de oogst

              ik zal der is het 1 en ander aan informatie over zoeken,,
              ook wat ze zeggen over suikerwater geven de laatste week voor de oogst schijnt de thc nog een flinke druk te geven
              ik zal hier is ff naar op zoek gaan!!



              dat van dat suiker water gaat er meer om voor de smaak heb ik gelezen

              Comment


                #22
                Re: de plant stressen voor de oogst

                kga het bij men volgende kweek gewoon zelf is uittesten
                en suikerwater... 1/1 verhouding?

                Comment


                  #23
                  Re: de plant stressen voor de oogst

                  is idd wel juist dat ze meer THC aanmaken dus more st0ned more fun

                  Comment


                    #24
                    Re: de plant stressen voor de oogst

                    suikerwater is volgens mij een broodje aap verhaal, want dat spul wordt niet opgenomen door de plant
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: de plant stressen voor de oogst

                      dat is iets wat ik ergens is gelezen heb, heel eerlijk gezegd geloof ik er zelf ook nie veel van,, morgen vroeg geef ik ze een bak koffie mee! kijken wat ze daarvan vinden!

                      ---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:12 ----------

                      en wat de 7-up betrefd heb ik ook een ander gehaal van gehoord!
                      het schijnt zo te zijn dat als je 7-up toediend in je grond dat je wortels daar hun zuurstof weg halen van de koolzuur of wat weet ik dervan wat dat prcies was! maarjah wat is allemaal waar en wat niet!!!

                      ik hou het dit jaar simpel! laatste 2 dagen voor de oogst in het donker en dan de kettingzaag erdoor!

                      Comment


                        #26
                        Re: de plant stressen voor de oogst

                        haha beters jaa growforfun, ik moet nog 2 weekjes denk ik .... en wat dat 7 up betreft ik heb die shit ook allemaal gelezen maar het boeit me eigenlijk niet zoveel xD ik hou het ook simpel en hoop dat mn plant niet verneukt word door die kut schimmels

                        Comment

                        Bezig...
                        X