Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa maria bladprobleem??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Santa maria bladprobleem??

Welke voeding geef je, en hoeveel ?
    Wat voor aarde staan ze in ?
    pH meten van je aarde is een goed begin.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

mijn ph heb ik vanmorgen gemeten zit op 6,5 ongeveer. heb vanmorgen ook de grond losgemaakt en gaten gestoken in de grond voor de beluchting van de wortels bodem was best vochtig. ook geen water gegeven.

---------- Post added at 12:06 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

half om half potgrond met cocopeat 5 kilo perliet ze staan in 95 literpotten.

---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

biobizz groei 5ml per liter bloei 5ml per liter + bcuzz bloeistmulator 1 ml de liter

Comment

groeivoeding mag/moet je ze niet meer geven (volgens mij)
        mischien pk 13/14 erbij geven!

Comment

biobizz zelf zegt dat je groeivoeding de gehele bloeitijd mag geven ik weet het verder ook niet.

Comment

Die pH 6.5 van je grond is prima, op het eind hoort die wat op te lopen.
            De biobizz voedingslijn bestaat uit meerdere producten die min of meer op elkaar afgestemd zijn.
            Je kunt natuurlijk dingen weglaten of vervangen door iets gelijkwaardigs.

Als ik naar onderstaand schema kijk dan vind ik dat je wat veel voeding geeft, maar de fles alg-A-mic ontbreekt dan weer.
            Er staat ook in waar een product voor dient, misschien kun je daar wat mee.
            Je komt wat "sporen" tekort, of er is iets dat een blokkade veroorzaakt.

Maar als dit echt pas is sinds je meer voeding geeft zou je gaan denken dat het misschien daar aan ligt ?

BioBizz Kweekschema.pdf
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X