Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitdunnen van bloeiende planten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Uitdunnen van bloeiende planten

Korting op 420shop
    Hoi,
    Ik heb een vraag waar ik maar geen duidelijk antwoord op vind.
    Het zal nu nog 2 tot 4 weken duren vooraleer ik mijn planten moet oogsten.
    Ze zijn mooi groot en vol geworden. Een beetje te vol.
    Langs alle kanten worden de toppen nu bedekt door grote wietbladeren waardoor er alleen nog maar licht valt op de toppen en op de rest van de plant eigenlijk niet.
    Mag ik nu eigenlijk alle grote bladeren ertussenuit knippen?
    Ik heb het gisterenavond eens bij 1 plant geprobeerd en dit is het resultaat.
    Het zijn 9 planten en de voorste plant is dus de plant waarvan ik alle grote bladeren heb weggeknipt.
    Heb ik teveel weggeknipt of is dit goed zo?
    Ik hoop dat iemand mij zo snel mogelijk wat advies kan geven.
    Alvast hartelijk bedankt

42.jpg 41.jpg 43.jpg 44.jpg

Re: Uitdunnen van bloeiende planten

2 tot 4 weken lijkt me erg kort
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Volgens mij kan dat nog wel hoor, geen probleem denk ik.
      Alleen wel minder bladgroen betekent minder fotosynthese, en dat zou volgens mij best een klein verschil kunnen maken in je uiteindelijke oogst vergeleken met wat je normaal zou krijgen.

EDIT: Wat was je van plan als je wel veel te veel bladeren had weggeknipt, ze er weer aan plakken met superkit?
      Last edited by boogaloo; 16 September 2011, 08:07.

Comment

Geen idee, ik zou alleen de lelijke bladeren eruit halen..
        Ik denk wel dat het zo goed komt.
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oho je planten hebben bladeren nodig om te kunnen bloeien ik knip jou armen er toch ook niet van af
          Via blad krijg je plant zon en licht en daar door is je plant in bloei en nu knip jij gewoon even alle bladeren weg
          das fout
          Je plant zit nu vol wonden en het weer is niet echt je van het dus die wonden gaan schimmelen en alle beestjes duiken er op
          Suc6
          God was never on your side..

Comment

In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Comment

srry mr heb me een breuk gelachen ))
                Met Mito zen post he

Comment

er staan genoeg bruikbare tips in mito zijn topic

ik stel voor dat eens grondig door te lezen
                  __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hahahahahahah

meer komt er nie uit bij mij
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

zonde van de planten .
                      zo kaal, ze lijken al bijna geknipt voor te drogen.

Comment

ik heb ook groot blad verweiderd,, maar ik denk dat dat bij mij wel nodig was!!
                        morgen zet ik de foto's van mijn planten ff in men kweekverslag!!
                        als jullie de foto's zien,, zullen jullie niet eens zien dat ik er blad vanaf heb gehaald!
                        het blad wat ik weg heb gehaald moest ook weg ! een te dichte bos krijgt niet voldoende ventilatie en er kan schimmels optreden ook zat er bij mijn planten bladeren tussen die mijn toppen volledig bedekte ook nie goed dus,,
                        en wat ik ook gehoord heb is dat groot blad je dure voeding opneemt die voor je bloemen bedoeld zijn!!
                        maar zoals ik al zij! jullie zullen aan mijn plant niet zien dat ik blad verweiderd heb!!
                        check morgen mijn kweekverslag om te zien hoe mijn planten er op dit moment bij staan!!

maargoed deze plant hiero is nogal mishandeld,, en niet zo zuinig ook!! zoals al gezegd wordt kijk eerst is goed rond op het internet of ga eerst vragen stellen voordat je ergens aan begint!

1 voordeel heb je dan wel weer!! je plant ventileerd wel mooi

Comment

ja ziet er niet best uit
                          ik haal elke dag wel een hand vol gele bladeren van 3 hollandshope planten af .
                          maar laat de groene mooi zitten.

Comment

haha wat een vergelijking bella, armen eraf halen xD we krijgen tog geen energie door onze armen haha.
                            maarje hij snapt vast wat je bedoeld.
                            ik zelf heb ook gewoon blad wat in de weg zit weggeknipt maar er zit nog redelijk wat blad aan voor de fotosynthese, dat is volgens mij wel heel belangrijk (A)

eee suc6 en groeten (Y)

Comment

Bezig...
                            X