Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hallo allemaal,
ik ben hier voor het eerst,en heb lang lopen zoeken hoe het allemaal werkt..ben er eindelijk achter we hebben in begin mei 4 wietplantjes in de tuin gezet (jack herrer)en het zijn na mijn idee aardige planten geworden..we zijn zaterdag de 27e sept gestopt met voeding geven..we zijn aan het twijfelen.of ze er nu uit mogen, of beter nog even wachten.deze week zijn de weersvoorspellingen niet zo gunstig voor onze schatjes.op de foto's zijn de kristallen niet zo duidelijk zichtbaar,omdat het regende,op het moment dat ze gemaakt werden.de haartjes beginnen al aardig te kleuren,en de kristallen vormen zich tot in de kleine blaadjes..wie kan ons vertellen of we nog even moeten wachten, of eruit...er zijn stropers in de buurt..
HOI,
ja, zijn idd aardig grote planten geworden
maar weet dus niet wanneer ik ze kan oogsten..heb zelf het idee dat ze nog wel een week of zelfs 2 moeten staan..wie kan me helpen hiermee
groetjes anita
krijg het nu een beetje onder de knie, de foto's plaatsen..yippie...nu tijd voor un wel toppie trouwens dat je hier al je vragen kan stellen waarvan je de antwoorden zelf niet weet...thxieee
hoi,
vandaag gaat de schaar in onze plantjes..aangezien het weer slecht blijft, en ze naar mijn mening klaar zijn,maken we er vanavond een gezellige avond van,met natuurlijk een goeie joint , en wat lekkers te eten ..natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van alles..
uit elk van die zaaddozen vertrekken 2 witte haartjes(stampers) die je nu rijkelijk ziet op je toppen, eenmaal de zaadozen volgroeid => oogsten.
om het preciezer te weten moet je naar de trichromes kijken, kwantitatief gezien is dan het beste moment om te oogsten
Comment