Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

    Korting op 420shop
    dit is mijn eerste keer en het gaat tot nu toe redelijk goed, tog heb ik een probleem....
    bij de bovenste 2 toppen ( mijn hoofd toppen ) zijn de stampers heel erg bruin maar bij mijn zij toppen zijn ze nog mooie wit met een klein bruin tintje.
    wat moet ik nu doen dat is echt even de vraag aan jullie, is dit erg ?

    ik heb hier nog een paar foto`s zodat jullie een beetje kunnen zien wat ik bedoel.

    ik hoor het graag wat er nou precies aan de hand is en wat ik moet doen, hij moet nog ong 2/3 weken bloeien.

    Gr RBBRT
    Attached Files

    #2
    Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

    Dat bruine heet Toprot dat komt door vocht wat in je toppen blijft hangen en dat gaat schimmelen.
    probeer heel voorzichtig die topjes te verwijderen maar zorg dat die sporen van die rot niet over heel je plant heen vliegen.
    En dan je plant heel goed in de gaten houden.
    Dat toprot moet je meteen weg gooien dus niet op roken
    In de ochten je plant keer goed schudden dat alle ochtend dauw weg is wil ook wel helpen

    mooie planten hoor hoe lang moeten ze nog?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

      dankjewel

      euhm ongeveer nog 2 weekjes denk ik, ik heb bij de hoofd toppen wat stukjes weggehaald wat echt bruin was en beetje pluizig..
      ik hoop dat het nu goed komt

      Comment


        #4
        Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

        idd een mooi vooreeld van toprot,, hier zit niemand op te wachten!
        mischien helpt het om ze op een plek te zetten waar de wind er goed doorheejn waait!
        een goeie ventilatie zorgt ervoor dat de schimmels en rot meer moeite heeft om door te breken!

        Comment


          #5
          Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

          jaa ik doe mn best om haar te redden en dat ze niet nog zieker word (A)

          Fuck budrot

          Comment


            #6
            Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

            jammer van de budrot, wel leuk om eens een bubba kush te zien in volle bloei, mooie plant
            grtz
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

              zorg wel dat je alle bruine bende weg heb, niet alleen het ergste. als er wat blijft zitten word dat zo weer net zo erg.

              Comment


                #8
                Re: bubba kush, bloei. wat is hier aan de hand ?

                jaa zal ik vandaag doen, ik denk dat mn 2 hoofdtoppen het dan niet echt gaan redden maar ik heb nog een stuk of 10 goeie mooie redelijk grote toppen en nog een paar kleintjes... dus tja

                Comment

                Bezig...
                X