Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn vrouw wil oogsten....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn vrouw wil oogsten....

wat het is....
    pas de laaste 2/3 weken van de bloei beginnen ze echt te knallen. Vandaar dat het zonde is om ze nu al om te doen
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Bella, vrouwen krijgen altijd gelijk, omdat ze zelfs nog het laatste woord hebben bij een echoput.
      , daar sluit ik me bij aan X!!!!

Grtz

Comment

Ik zou ook wachten tot ze helemaal klaar zijn. Je opbrengst wordt de laatste weken bepaald, zowel kwantitatief als kwalitatief.

Zet je vrouw ff een paar dagen vast aan de ketting.

Comment

Yep, in twee weken kunnen ze nog eens zo dik worden.
          Zou zonde zijn als je, zoals velen, te vroeg oogst terwijl het niet nodig is.

Die laatste foto snap ik niet. Groeien ze nou horizontaal, of heb je niet de moeite genomen de foto te draaien ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er is inderdaad een verschil tussen gelijk krijgen en hebben

Comment

ja maar ik als leek ga jullie mening niet afkeuren, integendeel. ik denk dat ik beter zo om de week eens een foto plaats en dan jullie mening vragen. zo leer ik ook hoe het moet en wie weet kan ik "later" wel tips doorgeven aan anderen...
              wat de foto betreft, ja daar had ik op dat moment een beetje een probleem mee.... begrijp je....

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

je kan ook je scherm effe draaien, dat lukt ook...

Comment

Als je een goede oogst wilt hebben zijn met name de eerste weken en de laatste weken van je plantje cruciaal. Als je in het begin de fout in gaat, wordt het nooit meer top. Als je de laatste weken fouten maakt, kan het je oogst verzieken.

Comment

Dit doet me denken aan een bekend zen-raadsel:

Als een man spreekt, diep in het bos, en er is geen vrouw die hem hoort - heeft hij dan nog steeds ongelijk?

Als het nou stormde, hagelde en sneeuwde, dan kon ik me nog voorstellen dat je vrouw de planten naar binnen wilde hebben - maar met dit mooie weer? Je planten staan te smullen van dit zonnetje.

Hier klopt iets niet. Ik zou het handtasje van je vrouw maar eens doorzoeken. Ze werkt waarschijnlijk voor de BVD, SGP of Jellinga kliniek.

Comment

Ze werkt waarschijnlijk voor de BVD, SGP of Jellinga kliniek.
                    ghhehehehehhehe
                    Last edited by monty; 2 October 2011, 13:52.

Comment

groot probleem. gisteren ontdekt dat er iets mis is met mijn schatje. hij is helemaal aan het afsterven. heb al voeding gegeven maar dat is standaardvoeding voor gewone planten. het helpt helaas niet. heb er wat potgrond bij gedaan omdat daar toch nog ietsje meer voeding in die grond zit maar ik kan er niet zoveel bij vullen. ik zou zeggen ik ga effe wat uitleg vragen in een growshop maar ik zit een heel stuk van nederland. kan ik dit oplossen met een simpel groeimiddel of is mijn plantje om zeep
                      Attached Files

Comment

Zwaar overvoed!!!

Doordat je dor een veel te hoge dosis voeding hebt meegegeven is de concentratie opgeloste zouten buiten de plant hoger dan binnen de plant. Gevolg er word water onttrokken aan de plant om de concentratie weer gelijk te krijgen. Gevolg de plant verdroogd in de voeding. We spreken ook wel van verbranden maar dit is niet echt wat er gebeurd. Denk dat je haar om zeep hebt geholpen. Ook bij gewone planten voeding is het belangrijk om de dosering zoals aangegeven op de fles te hanteren (beter zelfs de helft). Zonde van zoon onbezonnen zet.

Comment

ik denk niet dat het daar zal aan liggen want ik heb in de TOTALE groeiperiode maar een keer of vijf voeding heb toegevoegd dus zullen we de oorzaak elders moeten gaan zoeken. te weinig of de verkeerde voeding zou eventueel wel kunnen. ja het is mijn eerste dus er zat al een zeker risico aan vast .....

Comment

Comment

standaardvoeding voor gewone planten
                              Over welke voeding hebben we het precies ? Roundup ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Misschien te nat, teveel voeding of over de plant gedruppeld. Maak eens een foto van je steel als dat lukt?

Comment

Bezig...
                                X