Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte Plekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Witte Plekken

Korting op 420shop
    Beste smokers en growers,

Heb begin/ midden juni 2 stekjes gezet, en ze zien opgroeien. Nu heb ik woensdag groei, en bloei voeding gekocht:
    IMG_2240.jpgIMG_3028.jpgIMG_3021.jpg

Daarna ben ik ze flink gaan snoeien, aangezien mijn gedachte is: hoe meer energie er naar de toppen kan, hoe beter. Die bladeren pakken natuurlijk ook die voeding etc op. En heb ze meteen 3 liter water gegeven inclusief de voeding.

IMG_3042.jpg

Vandaag, 2 daagjes later, zie ik wat bladeren die er minder mooi uit zien, check foto:
    IMG_3040.jpgIMG_3041.jpg

Waar kan dit aanliggen? Toch het weg halen van teveel bladeren? Op sommige zitten witte doffe plekjes.

En ik heb nog een klein vraagje of jullie er misschien achter kunnen komen wat het is. Dat is namelijk onbekend voor mij.

Alles is welkom! En alvast bedankt!
    Highlifeguide

En hier onder nog wat fototjes van m'n meisjes.

IMG_3018.jpgIMG_3026.jpgIMG_3027.jpgIMG_3039.jpg
    Smoke ze!
    Highlifeguide

Re: Witte Plekken

Ik denk dat je teveel bladeren hebt wegggehaald, zonde.
    Dit is de 2 de keer al deze week dat ik dat zie hier op het forum.

Comment

damn.. gelukkig zit er bij nog net wat meer aan. Ik hoop dat het goed gaat komen..
      Smoke ze!
      Highlifeguide

Comment

als je de bladeren verwijderd die geel zijn en makkelijk loslaten van de stengel is het goed genoeg. (eventueel een beetje onder aan de plant de kleine takken en bladeren weghalen)
        de plant geeft zelf aan welk blad het niet meer nodig heeft door er de voedingstoffen aan te ontrekken en het blad af te stoten. Jij fungeert gewoon ff als wind en je haalt de loszittende gele bladeren er af om rot en ziektes te voorkomen. de rest kan de plant zelf prima bepalen wat ie nodig heeft of niet.

Comment

Bezig...
        X