Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

    Korting op 420shop
    hey dit is de lemun skunk plant van greenhouse.
    ik vroeg me af hoe lang deze al in bloei zouw zitten ik denk persoonlijk een week of 4.
    dus begin september ongeveer.
    en hoeveel weken zou ik nog moeten wachten voor ik deze klief.
    je mag me ook jullie andere meningen en commentaar over deze buitenplant beantwoorden.
    en deze staat in 25 liter pot met goedkope tuincenter aarde 25liters voor 4e.
    ik heb als voeding sunplant voor grote planten gebruikt ook uit tuincentra voor 5e de fles heb 1 voledige fles gebruikt gedurende de hele kweek en heeft een inhoud van 1l en deze moet ik nog 1 maal gebruiken volgende week zondag dan is de fles op .
    vriendelijke groeten thclover.003.JPG004.JPG005.JPG006.JPG007.JPG008.JPG009.JPG010.JPG

    #2
    Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

    Om te beginnen zijn de pics nie super duidelijk dus moeilijk te zien allemaal... Ik had em persoonlijk afgeschermd 12uur en 12uur buiten gezet om zo kunstmatig de bloei in te krijgen.. is nog steeds mogelijk denk alleen heb je het weer niet mee.
    Wat betreft je potgrond en je voeding... koop next time iets wat voor ons gewas is gemaakt en geen tuincentrum troep. ( op Bayer bestrijdingsproducten na dan )

    Het klief verhaal is me iets onduidelijk.. aangezien ik nie precies de term klieven weet haha


    GreetZ
    NF
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

      Maximaal 2 weken voor je oogst datum.

      Comment


        #4
        Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

        thanks voor voorlopige reacties
        ik zal laatste week van oktober klieven dan nog een week en 1 nov oogsten als het weer goed zit ik kan ook afbloeien onder 400 wat bij slecht weer is dit goed idee of doe ik dit beter niet.
        vriendelijke groeten thclover.

        Comment


          #5
          Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

          Buitenplanten zou ik zeker niet klieven, je hebt veel meer risico op schimmels en rot, terwijl het voordeel nooit echt bewezen is.

          Maar da's gewoon een mening, zo heeft ieder de zijne.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

            ow dan laat ik dat klieven achterwege heb je enig idee hoe lang hij nog zou moeten
            en heb nog een vraag tussen iedere oksel van je plant heb je zon opgezwollen thcbolletje zitten moeten alle stampers zo worden voor je mag oogsten of is dit geen waar?
            vriendelijke groeten thclover.

            Comment


              #7
              Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

              Dat zijn geen thc-bolletjes, maar lege zaadhoesjes (een stuk of 10 in een shaggie draaien )
              De oogsttijd bepaal je aan de hand van de kleur van de trichomen, met een loepje of microscoopje.
              Zo te zien kunnen ze nog wel even, mits je ze gezond kan houden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: hoe lang nog voor ik mag beginnen met klieven

                dat gezond houden is voorlopig nog geen probleeemen.
                die balletjes ja heb dat ooit eens nat gerookt van binnenplant op me zolder smaak zat er in maar de sceevigheid niet echt.
                ik ga nu zondag nog 1 maal voeding toedienen en dan is het ook gedaan dan nog om de 3 dagen een goede scheut water en laatste week niets meer.
                en zomer 2012 wordt big heb al 6 soorten zaad voor buiten die ik nu allemaal binnen test onder 400 water per nieuw binengekomen zaad test ik er steeds 2 tot 5 al te zien hoeveel zaad beschikbaar heb nu 6 dameblaches-1 lemon skunk -1ahd47-5 rebelschack onder me 400 watt lamp
                vriendelijke groeten thclover.
                ps. fotos buitenplant volgen binnenkort

                Comment

                Bezig...
                X