Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wanneer oogsten?

ik heb elk standje al geprobeert.. met lichtje en zonder. Hoe ver moet je het ding van je top afhouden ?

Comment

ja belladonna, ondanks de slechte kwaliteit van mijn fotos. planten ruiken ontzettend en zijn behoorlijk plakkerig, ook barst het van de glimmende bolletjes. heb alleen geen microscoop om het beter te bekijken!

Comment

1 hand voor je ene oog houden en dan met je andere oog 2 cm van je toppen goed kijken. (scherpstellen) hihi
        beste is in veel licht want dan zie je het beter.

suc6
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik snijd altijd een stukje van een blad of haartje af en leg dat op een geschikt oppervlak.
          Bij een wit haartje een gekleurde achtergrond en anders leg ik het op een wit a4'tje.
          Licht moet trouwens aan en vergeet niet scherp te stellen! (Hiermee heb ik ook een uur zitten kloten voordat ik iets zag en dacht, hee waarom zit dat wieltje daar)

Comment

het is gelukt ik moest het er bijna opzetten hehe , ik stond er veel te ver vanaf thanks brah!

Comment

elk gewoon vergroot glas is voldoende ikzelf gebruik het liefst het oculair van me microscoop is ergens iets van 10x zie je meer dan genoeg mee

Comment

Bezig...
              X