Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer oogsten?

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

voor het eerst dit jaar mijn eigen buitenwiet! zien er al goed uit, maar wanneer kan ik oogsten?
    wietplanten 020.jpgwietplanten 022.jpgwietplanten 023.jpg
    groetjes turbo sandra

Re: wanneer oogsten?

Hoy Sandra,

Zo op het totaaloverzicht van de plant zou ik zeggen dat ze wel nog even kan/mag.
    Echter is de close-up van de top danig wazig waardoor ik moeilijk een oordeel kan vellen. Ik weet niet met welk fototoestel je werkt maar je kunt macro-foto's (heel dicht ingezoomd) maken door op het bloemetjes icoontje te klikken/kiezen. Anders vind je dit wel terug in je menu.

11-macro.jpg

Grtz $iR
    sigpic

Comment

ok dankje, ik ga een paar nieuwe foto's maken! zet ze er vanmiddag op.....

Comment

ow ik wist dat niet van dat bloemetje
        straks eens proberen

Comment

verrek nooit op gelet op dat icoontje,, ik heb um ook op men cam. strax direct ff kijkn of men fotows der duidelijker van worden!

Comment

Ze ziet er goed, laat ze nog maar wat genieten van de goede nazomer.

groetjes

Comment

Op de macro-stand (bloemetje) hoef je dan niet meer handmatig in te zoomen, op de meeste toestellen kan dat ook niet.
              Je kunt een foto maken van 5-10cm afstand, beetje afhankelijk van je toestel.

Zolang je geen rot hebt, zou ik de plant zo lang mogelijk laten staan.
              Des te beter (en meer!) wordt de wiet die eraf komt.
              De laatste 2 weken voor de ultieme oogsttijd worden de toppen nog flink dikker.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

new pics

hier de nieuwe fotos maar echt scherper krijg ik ze niet! (dat bloemetje! zit er bij mij niet op, helaas )

toppen 003.jpgtoppen 002.jpgtoppen 001.jpg

Comment

Re: new pics

Oorspronkelijk geplaatst door turbo sandra View Post
                  hier de nieuwe fotos maar echt scherper krijg ik ze niet! (dat bloemetje! zit er bij mij niet op, helaas )

[ATTACH=CONFIG]92554[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92556[/ATTACH]
                  Mss zit je iets te dichtbij? Ik heb er ook al problemen mee gehad Of mss beweeg je je hand ?
                  Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

Comment

zoals je ziet focust de camera zich op de muur en de straat ipv de plant zelf dus ga iets meer naar achter zodat de camera misschien focust op de plant ipv straat/muur .

Comment

ok, vraagje : 2 v/d 6 planten vertonen veel bruine haartjes. ik las dat als 70% v/d haartjes bruin zijn, je de planten kunt oogsten. deze 2 planten sowieso al 70-90% bruine haartjes dus wat moet ik doen? ze oogsten (het weer wordt er geloof ik niet echt meer beter op) of zoals QnQ schreef nog 2 weken wachten?

Comment

Die haartjes zeggen niks, de trichomen moet je bekijken. Dan weet je het juiste oogstmoment.

Comment

Zit er wel thc op jou plant van die glimmende plakkerige bolletjes?
                          God was never on your side..

Comment

Ik grijp effe in op dit topick , ik heb zo een trichome scope gekocht via een growshop , het is 60x , ik zie er geen reet door :s

Comment

ja stel je hem wwel goed in sativa
                              vriendelijke groeten thclover

Comment

Bezig...
                              X