dag growers!
ivm met volk dat in onze straat bij verschillende mensen onuitgenodigt de tuinen betreden
en spullen mee nemen die niet van hun zijn,,je kent ze wel''
heb ik mijn planten moeten verplaatsen
eerder stonden de dames op een plek waar zoveel mogelijk zon op een dag kwam
nu staan ze op een plek waar eigenlijk helemaal geen zon komt ze staan direct onder de raam met zen 3en!
de hond ligt er zo goed als onder te slapen snachts als de hond ook maar iets hoort slaat ze alarm zodat baasje de rest af kan handelen!
nu is mijn vraag... hebben de dames voldoende aan gewoon normaal licht nu de laatste 3 weken
of hebben ze echt hun zon nodig ( wat mij dan ook eigenlijk wel logisch lijkt )
in bewolkte dagen krijgen ze ook geen zonlicht!
had dan ook begrepen dat het weer met 1 van deze dagen ook weer minder (zonnig) werd
dus hebben men planten genoeg aan schaduw licht ???
ivm met volk dat in onze straat bij verschillende mensen onuitgenodigt de tuinen betreden
en spullen mee nemen die niet van hun zijn,,je kent ze wel''
heb ik mijn planten moeten verplaatsen
eerder stonden de dames op een plek waar zoveel mogelijk zon op een dag kwam
nu staan ze op een plek waar eigenlijk helemaal geen zon komt ze staan direct onder de raam met zen 3en!
de hond ligt er zo goed als onder te slapen snachts als de hond ook maar iets hoort slaat ze alarm zodat baasje de rest af kan handelen!
nu is mijn vraag... hebben de dames voldoende aan gewoon normaal licht nu de laatste 3 weken
of hebben ze echt hun zon nodig ( wat mij dan ook eigenlijk wel logisch lijkt )
in bewolkte dagen krijgen ze ook geen zonlicht!
had dan ook begrepen dat het weer met 1 van deze dagen ook weer minder (zonnig) werd
dus hebben men planten genoeg aan schaduw licht ???
Comment