Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een vraag wat de laatste dagen in de herhaling valt! hoe lang moet men plant nog........?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

een vraag wat de laatste dagen in de herhaling valt! hoe lang moet men plant nog........?

Korting op 420shop
    dit is een vraag die veel gesteld is de laatste dagen,,
    maar ik heb gene microscoop om de trichomen te bekijken maar dat niet aleejn
    ik snap niet echt veen van die trichomen gebeuren!

mischien zijn er een aantal mensen die mij kunnen vertellen hoe mijn plant ervoor staat!
    zelf vermoed ik dat ze nie lang meer moet!
    helaas vandaag een heel klein stukje toprot moeten verwijderen ik hoop dan ook dat het bij dit kleine stukje blijft!
    2 okt 053.jpg2 okt 054.jpg2 okt 055.jpg2 okt 056.jpg2 okt 057.jpg2 okt 062.jpg big bud! trouwens op sommige foto's zie je her en der heel erg bruin gekleurde trichoompjes
    nu hoop ik dat dit normaal is en dat dit geen beginnede top rod verschijnselen betekend!!

Re: een vraag wat de laatste dagen in de herhaling valt! hoe lang moet men plant nog......

jij zit even ver als ik in bloei en das nu een week of 6 dus laat ze maar nog 2 a drie weken staan tot alles mooi opzwelt
    vriendelijke groeten thclover

Comment

Re: een vraag wat de laatste dagen in de herhaling valt! hoe lang moet men plant nog......

idd een week of 6/7 geloof ik jah maar ik heb ut nie bijgehouden baal ik van!!
      die donker gekleurde trichomen is dat geen beginnende toprot ?

Comment

nee is het eind die ze naderen

Comment

dat hoop ik dan maar !!
          nu zie ik het op blote oog ook niet ik zag dit pas op de foto!

het hele kleine stukje toprot wat er in zat heb ik eruit geknipt!
          hoop dat het ook niet doorzet nu!

Comment

leuke planten mijn plantje is verkankert.... bijna alle toppen weggerot en dat zag er wat anders uit dan dit, gelukkig voor jou

---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

leuke planten mijn plantje is verkankert.... bijna alle toppen weggerot en dat zag er wat anders uit dan dit, gelukkig voor jou <br><br><br>

Comment

Ik zit in hetzelfde stadium met mijn planten en heb besloten nog twee weken met de oogst te wachten met de stille hoop dat het weer niet echt bagger wordt...

Comment

Dat zijn mooi planten wat je daar hebt, Ik denk dat zolang je weinig of geen toprot ziet op de planten je ze zo lang als mogelijk moet laten staan.
                Als er nou bagger weer voor langere periode voorspelt is (met veel vochtigheid) en je hebt al aardig wat rot erin (chek de aansluiting topstengel naar hoofdstengel van de planten en eventueele snoeiplekken/beschadigingen ook). Dan moet je de afweging gaan maken om dan maar te oogsten zodat je geen zeiknatte wiet hebt en je niet een flink deel verliest met toprot en slecht weer.

Comment

tot de dag van vandaag verder nix geen rare dingen meer tegen gekomen!
                  de top rot is tot nu toe gebleven bij wat het was en is niet door gaan zetten
                  ik maak 2 x per dag een rondje om men planten en bekijk ze dan ook heel erg goed!!

weet iemand hier of ik de trichomes ook in de gaten kan houden doormiddel van een loep??
                  en is er iemand die ervaring heeft met dit soort gelijke planten die me kan vertellen hoeveel gram ik van 1 plant zo globaal van af kan halen ?

Comment

waarrom stel je deze vraag dan niet in het topic wanneer oogsten! nu hebben we tig topics zoals deze.

Loep met minimaal 10 x vergroting.

Opbrengst tussen 0 en 1000 gram

Comment

jah je heb gelijk monty het was net de topic van mij die het um doet nu !!
                      men belangrijkste vraag is iig,, op sommige foto's zie je her en der heel erg bruin gekleurde trichoompjes
                      nu hoop ik dat dit normaal is en dat dit geen beginnede top rod verschijnselen betekend''!!

ipv aleejn commentaar geven had je mischien ook andwoord kunnen geven op mijn vraag!
                      en daarbij lees je de vraag sowiezo met een scheel oog monty!

keep on comment dude!

Comment

men belangrijkste vraag is iig,, op sommige foto's zie je her en der heel erg bruin gekleurde trichoompjes
                        Ik denk dat je de pistels hier mee bedoeld een pistel is de stamper van de vrouwelijke cannabis bloem. Dat wat ze hier de haartjes noemen. Oogsten op pistelkleur is maar een heel grove indicatie. Een pistel kan namelijk door allerlei oorzaken verkleuren, zeker buiten.

Waar we naar kijken zijn de hars afscheidende trichomes van de cannabis plant en dan naar de kleur van de harsbol.

Is deze doorzichtig ben je te vroeg melkachtig geeft high en amber geeft stonde wiet.

Maar dit alles is gemakkelijk op het forum te vinden.

Comment

DANK U ''MONTY,, ik hoop niet dat dit al te veel moeite voor u was!!
                          wat betrefd deze zin van je,,Waar we naar kijken zijn de hars afscheidende trichomes van de cannabis plant en dan naar de kleur van de harsbol.

Is deze doorzichtig ben je te vroeg melkachtig geeft high en amber geeft stonde wiet.

dit snap ik want ik kijk namelijk wel rond hier op het forum!
                          maar ik ben niet in het bezit van een microscoop dus ik kan het ook niet bekijken!
                          vandaar de vraag of dit ook met een loep te zien is!
                          want er zijn ook mensen hier op het forum, waaronder ik dus die nog nooit eerder een fatsoenlijk kweek op heb gezet!
                          dus ook nooit fastsoenlijk geoogst heeft!
                          eerder keek ik naar de(pistels) zo heetten idd de haartjes (maar kwam ik ff niet op die naam) maar doordat ik dus hier en daar het 1 en ander GELEZEN heb op het forum kwam ik er dus idd achter dat men het beste de trichomes moet gaan kijken om het beste te kunnen oordelen over je plant! maargoed nogmaals hier heb ik geen matriaal voor(microscoop) en nogmaals,, vandaar de vraag of het met een loep ook kon!

Comment

Een goede macro-opname met een digitale camera werkt ook.

Comment

heb dat allis geprobeert,, maar van heel dichtbij krijg ik het niet scherp!

Comment

Bezig...
                              X