Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meeldauw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Meeldauw

De rot begint nu hard inteslaan. Elke dag wel 2-3 topjes!

Comment

Comment

Foto????
        God was never on your side..

Comment

Oki komen eraan. Zal ook wel wat fotos maken van die plant die het koud heeft.

Comment

Ik ga wegens privacy geen foto's maken van de drogende toppen. Wel een vraagje over de: ze drogen niet ideaal, het is er net iets te vochtig waardoor ze na 1,5 week nog steeds "vochtig" te noemen zijn. Kan het kwaad als ik ze over een aantal dagen/week stapsgewijs naar binnen breng en ze op b.v. een krantje leg voor een dag of 2, waarna ze droog zijn en dan de cure bakjes in gaan?

Mijn laatste plant heeft last van een verschrikkelijke vorm van stamrot. Althans dat neem ik aan want het begint bij de stam en dood de hele tak en toppen. Het is bruin weefsel achtig en bij aanraking verstuift het bijna. Heb het er bijna allemaal uitgeknipt (aangetaste takken gewoon afgeknipt, ga geen risico met deze schimmels nemen). Hele tijd mijn handen gewassen en latex handschoenen aangetrokken want ikl vertrouw t voor geen meter :p. Maarja de plant ruikt wel heeeeel lekker zoetig. Als ik die camera vind plaats ik wel een fototje van een top (klein formaat).

Comment

voorzichtig genoeg gewerkt
              dus niet veel te vrezen
              dikke toppen vol met trichomen
              lekker langzaam laten drogen en curen
              en je hebt een heerlijk rokertje
              hoef je niet snel meer de dealer te spekken
              mooi gedaan
              is dus gewoon buitenmix sensi als ik de prijs zie voor tien stuks?
              is wel typisch dat de grote namen amper een soortje hebben die niet rotgevoelig is
              maar ja , dat zijn de keuzes die ze gemaakt hebben

veel genot ervan

de groeten

B2N
              Last edited by member16666; 31 October 2011, 13:26.

Comment

Ik heb ook al een aantal takjes hangen maar die drogen ook niet.
                Hangen in de garage.
                Het klimaat daarbinnen is hetzelfde als buiten op de regen na.
                Het is er te koud en een te hoge luchtvochtigheid.
                Hebben ze dan gewoon meer tijd nodig of willen ze echt niet drogen?
                Er is geen optie het binnen te hangen ivm ons mam en de stank.
                Hoe moet ik ze nou drogen aangezien ik deze week alles ga oogsten en een grote voorraad heb dan?

Mvg
                Last edited by Jori1993; 31 October 2011, 19:19.

Comment

Ik geef je weinig kans in de garage... je moet ze binnen drogen gaan, anders houd je er niks van over!

Comment

Oops helemaal alles vergeten. Kheb bijelkaar 2 boterham doosjes vol. Is erg citroen achtig met veeel teveel zaadjes(zonder de zaadjes zou het een geslaagde oogst zijn.) De hasj die ik van het knipafval had gemaakt was erg lekker en het effect was bijna direct. Een beetje licht in het hoofd met een zwaar (stoned) gevoel in je lichaam, lekker eten en chill tv kijken dus.
                    Het effect van de wiet zelf ben ik het nog niet over uit. Het roken is nog vrij "teerachtig" en niet echt lekker te noemen. Er komt af en toe wel een citroen smaakje doorheen, maar eigenlijk valt het niet echt een smaak te noemen. Het effect is lattent aanwezig, je wordt wel lekker loom in je stoel gedrukt en ik word er in ieder geval creatief van.

Ervaring kweek ->8/10
                    Fun factor kweek ->9.5/10
                    Uiterlijk plant -> 10/10

Effect wiet 6/10
                    Effect hasj ->8/10
                    Smaak wiet 5/10

onbesmette en onaangetaste wiet 10/10.

Al met al zeker geslaagd. Ik heb een hoop ervaring opgedaan en zal volgend jaar zeker weer wat plantjes neerzetten en wie weet een kweekverslag. Vind het erg leuk om ervaringen te delen en te lezen. Ciao!

Comment

Met alleen al een 9.5 voor de fun, zeker voor herhaling vatbaar toch ?
                      Je hebt nog een paar maandjes voor de voorbereiding van 2012
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Alvast succes voor het volgend jaar toegewenst

Closed.

Comment

Bezig...
                        X