Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginneling vraagt hulp i.v.m oogsttijd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beginneling vraagt hulp i.v.m oogsttijd

Korting op 420shop
    hoi iedereen,
    ik ben een echte beginneling die op 1 augustus enkele zaadjes ter handen kreeg.
    ze staan zoveel mogelijk buiten,bij slecht weer en s'nachts staan ze binnen in een serre.
    door de late start zijn de planten redelijk klein maar toch vind ik dat er wel wat knoppen opstaan
    mijn vraag luid: wanneer moet ik oogsten ? en zal door de late start de kwaliteit en de hoeveelheid wel te wensen zijn?
    de foto's zijn van vandaag 10 oktober.
    Attached Files

Re: beginneling vraagt hulp i.v.m oogsttijd

Hey peukje, foto's zijn niet helemaal scherp maar is duidelijk te zien dat ze nog wel een tijdje te gaan hebben.
    Ik zou nog rustig een week of twee wachten en dan eens kijken of er al wat bruine draden zijn. Nu zijn ze nog volop in ontwikkeling, denk aan november qua oogsttijd.
    Let goed op schimmel, even elke dag alle topjes bekijken op grijze/bruine plekjes, bladeren in de gaten houden voor witte vlekken.
    succes!

Comment

door de late start zal je oogst minimaal zijn,een plant na ijsheiligen neer zetten,en half juni verduisteren geeft meestal de grootste oogst.onverduistert in een grote kas gaat ook goed,want dan hebben ze het iets warmer en staan dan niet in de regen.ps ik denk ook nog een week of 3

Comment

dank je wel voor jullie reactie,nu weet ik weer wat meer,dus wacht ik nog wat af en hou jullie op de hoogte

Comment

hey zuiderbuur, en besmet met het virus? hihi ziet er leuk uit de mijne staan ook nog nu zo`n 90 dagen boven de grond.

Comment

Comment

Bezig...
            X