Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help! toprot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help! toprot

Korting op 420shop
    hey allemaal,

ik ging vandaag myn plant water geven en myn oog viel op een raar verkleurd blad. omdat ik al veel geleze had over toprot trekte ik aan het blad en het kwam direct los
    , toprot dus ik heb al het zichtbare rot direct verwyderd, maar er kan vanbinnen nog altyd inzitten, niet?

deze foto is van vorige week en deze is niet van de top met rot maar hy lykt er wel een beetje op, zodat jullie enig idee hebben..
    IMG_0537.jpg
    nu was men vraag: zou ik heel de top verwyderen en te droge legge zodat ik tg ng iets kan redde? of gwn late staan en kyke wat ervan komt?
    de plant moet normaal nog 4 weken bloeie voor de oogst maar door het slechte weer hier wil ik hem miss vroeger oogsten, verlies je hierdoor veel kwaliteit enz? en de plant is egt te groot om erges binne te kryge mn 2de plant is gelukkig kleiner en staat veilig en warm in de serre.

nog wat fotos

normaal gezien nog 4 weken, de plant hieronder, dit is de plant met het rot
    IMG_0536.jpg

deze moet normaal nog 6 weken
    IMG_0543.jpg

aub laat me je mening hore, die kan heel nuttig zyn vr my

groete!

Re: help! toprot

Als je de rot erin hebt zou ik de top die rot is er voor alle zekerheid helemaal vanaf halen en laten drogen, ja.
    Laterna als alles droog is mengen met je "goede" wietje en je merkt er niets van

Comment

4-6 weken te vroeg oogsten lijkt me een beetje nutteloos.
      Dus inderdaad, die top waar rot in zat, ruim wegknippen, en schaartje ontsmetten anders verspreid je het zelf.
      Rot krijg je ook door hoge LV, misschien eens zorgen voor goeie ventilatie in die tent ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        4-6 weken te vroeg oogsten lijkt me een beetje nutteloos.
        Dus inderdaad, die top waar rot in zat, ruim wegknippen, en schaartje ontsmetten anders verspreid je het zelf.
        Rot krijg je ook door hoge LV, misschien eens zorgen voor goeie ventilatie in die tent ?
        dank je voor je reactie! maar het is de grote die buitenstaat die met het rot zit.. die kleine in die serre heeft er geen last van, hy staat dicht tege het raam en meestal staat de deur ook nog eens ope
        bedankt vr je reactie! kzal de info nuttig gebruike

Comment

Bezig...
        X