Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers buiten , geur ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: autoflowers buiten , geur ?

hou wel rekening met het drogen ook, dat kan ook ff duren. Ik wou ook alles klaar hebben tegen de festivals maar toen de zomer gedaan was kon ik pas voor de eerste keer een rokertje slaan

Comment

1 Plantje ruiken mn buren en de buren naast hun dus je kan je lol op
      God was never on your side..

Comment

Valt geur ook niet te beperken?
        Wellicht dmv alleen maar bepaalde wiet soorten te gebruiken?
        Zo ja hoor ik graag welke
        To weed or not to weed, thats a FAQ.

Comment

Nee dat vald niet te beperken
          God was never on your side..

Comment

Comment

@belladonna thanks, dan toch eerst maar eens met de buurtjes praten

@b2n bedankt voor je antwoord! Wat is de rede dat je ietwat negatief klinkt over autoflower (voor binnen snap ik helemaal natuurlijk maar buiten geeft het toch best wat voordelen?)

Comment

Het heeft wel voordelen, maar autoflowers zijn nogal gevoelig omdat ze een super korte - en vastgelegde! - groeiperiode hebben. Stel dat het 3 weken regent, dan schiet de plant in bloei na de 4e set bladeren.. Die plant zal hooguit 5 gram opleveren.
                De kwaliteit van die 5 gram is wel gigantisch hoog voor buitenkweektermen, maar 't is nog steeds een schamele opbrengst.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@LR2, Bedankt, het is duidelijk, ik snap je bezwaren, nog een puntje om te overdenken

Comment

Autoflowers hebben inderdaad de beste opbrengst met de meeste uren zonlicht, ik zou beiden doen, zo heb je vroeg al wat wiet en heb je zo ie zo niet 5 planten met schimmel aan het eind van het seizoen.

Comment

4de week bloei zal je altijd een geur hebben , welk soort dan ook

Tja de dames meuren gewoon ! YOU AINT GONNA DO SHIT ABOUT IT

LET IT BE
                      sigpic
                      LED there be light

Comment

Gegoogled, in de volgende topic worden een aantal low odor autoflower strains genoemd.

Succes!

Low Odor Stealth Strains Re Odor: An autoflower that has a mild odor is Syrup by Buddha Seeds. It does have a scent, but it is not as stinky as some. It smells a little like mint. Re Characteristics: Syrup is an easy plant that may reach 3 feet. It has a THC content that is suppose to be...

Hello friends, I'll be honest, this will be my first grow, and all I've really done is a lot of online research. I've read tons of forum topics with...

Hi all Blades and Bladettes....[IMG] My goal is to collect strains I may wish to experience in the future if I can be sure they fit my grow...
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                        X