Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zaadjes en waar kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke zaadjes en waar kopen?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik wil voor kerst mezelf eigenlijk wel op (een stuk of 8) zaadjes ''trakteren''.
    Het moeten dan zaden zijn voor in de zomer, het word mijn eerste zomer kweek en ik wil 4/5 verschillende soortjes.
    Soortjes die ik lekker vind: (Super) lemon haze, (super) silver haze, amnesia haze, purple haze, nothern lights, big bang, sour diesel, cheese, white widow, bubblegum, blueberry.
    Eigenlijk vind ik alle soortjes wel lekker maar ik zou graag sowieso 3 haze soortjes kweken en dan het liefst verschillenden.

    Waar kan ik goedkoop verschillende zaadjes kopen en welke zal ik doen?

    Ik wil graag grote wiet planten/bomen die van mij 2/3 meter hoog mogen worden omdat ik op een boerderij woon met niemand eromheen.
    Ik woon trouwens in het hoge noorden waar de grond van klei is. Kan ik hier in kweken of moet ik gewoon in potten doen. (zal ik sowieso met de hazesjes doen omdat ik graag wil dat het daar goed mee komt)

    Bedankt he!
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Re: Welke zaadjes en waar kopen?

    Ik zou sowieso geen haze zetten, bloeitijd is langer. Dus kom je ver in het najaar en bij een slechte nazomer heb je er niks van....
    Je hebt meer aan een "echte" buitensoort, zoals een vroegbloeier o.i.d.
    Ik zit ook in het (bijna aller)hoogste Noorden, maar kweek in potten, daar ik in een wijk woon

    Comment


      #3
      Re: Welke zaadjes en waar kopen?

      Oh oke dat is wel wat minder maarja, als er maar wat afkomt he.
      Wat zijn dan ''echte'' buitensoorten? staan er een paar in mijn lijstje favoriete soorten of weet je zelf nog een mooi soortje.
      ja en ik dacht ik koop dat wel 8 zaadjes gewoon 5 mooie soortjes in de potten en achterin de tuin nog 2 of 3 proberen in de klei.

      bedankt
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment


        #4
        Re: Welke zaadjes en waar kopen?

        echte buitensoorten vind je in de buitenwietsectie hier vlrs > trakteer jezelf eens op een leuke snuffeltocht door de kweekverslagen die de leden hier met zoveel moeite speciaal voor jou hebben neergetiept.

        Voor lekkere volle struiken die het super doen op kleigrond zou ik PP kiezen > al jaren een van mn favorieten voor de guerilla-aanplant, met altijd resultaat om maanden van te kunnen roken met de hele familie.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Welke zaadjes en waar kopen?

          royal queen heeft een leuk soortje : fruit spirit , een vroegbloeier met degelijke schimmelbestendigheid
          Ik heb net een guerilla kweek achter de rug fruit spirit was 1 van soorten wat ik had .
          Uiteindelijk was het de enigste plant waar ik niets van toprot in gevonden heb , en van smaak is die absoluut de betere.

          sccs

          Comment

          Bezig...
          X