Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowering planten in de tuin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowering planten in de tuin.

    Korting op 420shop
    Nu de herfst en winter er zijn kijk ik naar het volgende jaar en wat voor soorten ik wil testen.
    Ik heb tot nu toe geen ervaring met autoflowering planten en wil dus deze gaan testen, dus ik heb nu 3 vragen.
    Eerste vraag: hoeveel oppervlakte heeft de gemiddelde autoflowering plant nodig als die in de volle aarde staat?
    Tweede vraag: welke lengte word de gemiddelde autoflowering plant als ze in de volle grond staan?
    Derde vraag: welk soort doet het het beste buiten? opbrengst en ziekte/schimmel gevoeligheid?
    Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

    #2
    Re: Autoflowering planten in de tuin.

    Ik zal een poging wagen:

    Eerste vraag: Voor een middelgrote autoflower zal je eerder rekening moeten ouden met de breedte van de uiteindelijke plant dan dat van zijn wortelgestel. zo'n 40CM2 minimaal.

    Derde vraag: Een autoflower zoals Lowrider is meestal de eerste keus voor buiten, maar (Tweede vraag) gezien de opbrengst aanzienlijk minder is dan ze binnen onder een lamp te zetten, kan je beter voor de autoflower gaan die wat hoger afbloeid zoals bijvoorbeels Whitewidowauto of BigBang.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Autoflowering planten in de tuin.

      hangt allemaal af van de soort die je zet, ook de autoflowerrange kent soortjes die graag de lucht ingaan, en serieuze struiken kunnen vormen. Check dus een straindatabank voor je vragen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Autoflowering planten in de tuin.

        Eerste 2 vragen hangt van strain af. En vraag 3 heeft waarschijnlijk niemand een antwoord op.

        Groeten
        Eigen gekweekte zaden






        Comment


          #5
          Re: Autoflowering planten in de tuin.

          goeie lowrider zaden zouden niet veel last moeten hebben van schimmel
          auto ak47 is daarnaast ook geen slechte soort tijdens vochtigere periodes maar geen enkel soort hoort van zeik natte voeten.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Autoflowering planten in de tuin.

            Deense soorten doen het heel goed in nederland
            Ik hou een meter tussen de planten aan in volle grond
            Ik heb bomen gezien van 2 a 3 meter hoog maar in me tuin werden ze anderhalfe meter dit ook door het wat laate neer zetten
            Voor mij doen de soorten lowryder en kruisingen het altijd goed in de tuin en de deense soorten goed op openbare plekken

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            Bezig...
            X