Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

big bud

Korting op 420shop
    volgens de zaadbank van amsterdam is de plant : big bud, een heele goede buite plant,

heeft hier iemant ervaring mee?

volgens de bank hun site , lever die heelveel op!

http://www.amsterdammarijuanaseeds.eu/plant-informatie.php?id=18

6
    00 gram :o

is dat zo?
    het is men eerste keer dat ik ga kweeken

mvg jelle
    Last edited by pigzor; 28 December 2011, 23:45. Reden: had iets vergeeten te melden

Re: big bud

BB is idd een flinke opbrenger er staat Opbrengst : 600 gr/m2 Hiermee bedoeld men de opbrengst per vierkante meter bij een binnenkweek onder voldoende lichtdruk. dat is dus niet per plant en ik denk zelfs beetje euforisch. Zaadbanken verkopen nu eenmaal graag, dus met een korreltje zout nemen. Buiten doen ze het ook redelijk al blijft toprot met zoon dikke buds buiten natuurlijk altijd op de loer liggen. En buitenplant kan een enorme struik worden en daar is die 600 gram dan wel weer haalbaar van 1 plant. Maaar dan moet je wel geluk met weer hebben en toprotvrij blijven.
    Last edited by monty; 29 December 2011, 01:17.

Comment

is heel meschien mogelijk als alles perfect is je ruimte dus binnen, maar met andere woorden haast niet haalbaar
      tenzij je een echte pro bent maar dan nog & voor buiten
      zelf geen ervaring maar heb al meerdere malen verhalen gehoord van mensen
      die er een kilo blijken af te halen dus als je je plant lang laat groeien
      & goed verzorgt meschiens die 600 wel haalbaar, maar herhaal heb geen ervaring met buitenkweek

groetjes khoop je een beetje geholpen te helpen maar is en blijft een feit die dingen die zaadshops zeggen
      moet je vaak niet teveel op geloven en maar nemen met een korreltje zout

Comment

Oke ik begin nu ook wel oren te krijgen naar de big bud. Nog niet eerder gekweekt maar wel veel over gelezen. De big bud van froebanken die ze nu helaas niet meer in het assortiment hebben scheen ook een mega op brenger te zijn.

Groeten
        Eigen gekweekte zaden

Comment

Ik kies altijd liever planten die vroeg bloeien want de kans op top rot is veel kleiner omdat de weersomstandigheden best meevallen in september als je tot half of eind oktober moet wachten weet je nooit wat er kan gebeuren.
          Ten tweede als je wiet kweekt moet je altijd uit het principe vertrekken dat uw oogst =0 want je weet nooit wat er kan gebeuren. VOORAL bij het buitenkweken.
          Zet ze ook niet te vroeg buiten dit heeft geen nut. Half mei is ideaal en gebruik ook slakken korrels want de kleine plantjes kunnen in 1 dag verdijnen na een slakken invasie zeker in het begin

Zoals eerder gezegd je moet ni te veel letten op de opbrengst die vermeld is op site vd zaadbanken maar kijk vooral naar de criteria's van de zaadjes !!!

Comment

Ik heb Big Bud van Nirvana binnen gehad.

bigbud2.jpg bigbud1.jpg

Enige wat me een beetje tegenviel was de smaak.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja had in een andere discussie of big bud gelezen dat deze pis smaakt.
              Eigen gekweekte zaden

Comment

Bezig...
              X