Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad kweken van 3 soorten tegenlijk. (autoflower)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaad kweken van 3 soorten tegenlijk. (autoflower)

Korting op 420shop
    Hallo
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik buiten plantjes heb gezet, maar ik zou graag willen weten hoe ik het beste zaad kan trekken van 3 soorten autoflower planten.

Het gaat om de volgende soorten:

Top 69

Auto Jack

Diesel Ryder

De soorten mogen elkaar niet kruisen en ik zou niet weten hoe ik dat ga aanpakken dan ze apart te laten bloeien.
    Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ikzelf zou ze apart laten afbloeien... Heb er ook al eens aan gedacht om de tent weer op te zetten dan kan ik op zn minst 2 soorten tegelijk laten afbloeien.

Alle tips zijn welkom (ook als een soort niet goed is hoor ik dat graag, ik ga altijd voor
    heavy stoned)

Maar goed we hebben nog tijd tot het voorjaar wat weer snel voor de deur zal staan dit jaar

Kan niet wachten tot het weer zover is
    8
    Top 69
    0,00%
    0
    Auto Jack
    25,00%
    2
    Diesel Ryder
    75,00%
    6

The poll is expired.

Re: Zaad kweken van 3 soorten tegenlijk. (autoflower)

geen idee ..

Ma top 69 hab ik vorige zomer buiten staan samen met diesel ryder !
    Echt waar ik zet nooit nog een AF buiten

Sccs

Comment

Moriskeuh,
      Was het zo erg? Ik heb al 2x AF gehad maar dan binnen. 1x goed gegaan en 2de x fout gegaan door spint.

Ik wil ook eigenlijk alleen maar zaad kweken ervan en deze dan gewoon de zaden buiten en binnen verder af laten bloeien.
      AF soorten kunnen toch 2 of 3x geoogst worden in 1 zomer, tenminste dat staat overal.

Comment

wat versta je met buiten gewoon achter huis of guerilla en ja je kan vaker oogsten met a.f maar dat kan je met een vroegbloeier ook dan moet je gewoon de planten verduisteren gewoon een mannetje er bij en je krijgt wel zaad kort gesproken er zijn hier wel topic met zaad kweken lees dat maar er zijn meerdere manieren om een plant te laten bestuiven

Comment

Ik bedoel met buiten gewoon lekker achter in de tuin ja.
          Ik had nu in gedachte alle zaadjes te laten ontkiemen.
          De vrouwtjes onder de 600w en de mannetjes de tuin in te plaatsen
          Van de mannetjes de opengesprongen balletjes verzamelen, deze in glazen potjes doen en de vrouwtjes handmatig bestuiven.
          Soort op soort.

Maar ik ga inderdaad eens even kijken naar de topics over zaad hier. Mischien dat ik wat betere manieren eruit zie te vissen
          Tnxs.

Comment

dat is inderdaad een goed idee handmatig bestuiven hou je ook nog wat over van de toppen die niet bestoven zijn om op te roken

Comment

Dus toch gewoon als ik altijd doe.
              Dacht dat er mischien nog een betere/andere manier was maar niet dus.

Tnxs ik doe het dus zoals altijd. Zelf bestuiven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sudoma View Post
                Ik bedoel met buiten gewoon lekker achter in de tuin ja.
                Ik had nu in gedachte alle zaadjes te laten ontkiemen.
                De vrouwtjes onder de 600w en de mannetjes de tuin in te plaatsen
                Van de mannetjes de opengesprongen balletjes verzamelen, deze in glazen potjes doen en de vrouwtjes handmatig bestuiven.
                Soort op soort.

Maar ik ga inderdaad eens even kijken naar de topics over zaad hier. Mischien dat ik wat betere manieren eruit zie te vissen
                Tnxs.
                Als jij je mannetjes in je tuin gaat afbloeien dan zijn alle andere die bij jou in buurt/Provincie kweken mooi de lul want die blijfen dus met jou ellende zaad zitten
                Beter andersom mannen binnen en de vrouwe buiten en dan zodra je de mannen hebt gemolken kun je die ombrengen en dan kun je altijd nog je vrouwe naar binnen halen
                Maar mannetjes buiten is een doodzonde

Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                  Als jij je mannetjes in je tuin gaat afbloeien dan zijn alle andere die bij jou in buurt/Provincie kweken mooi de lul want die blijfen dus met jou ellende zaad zitten
                  Beter andersom mannen binnen en de vrouwe buiten en dan zodra je de mannen hebt gemolken kun je die ombrengen en dan kun je altijd nog je vrouwe naar binnen halen
                  Maar mannetjes buiten is een doodzonde

Ajo
                  Ventje
                  Dat had ikzelf ook al bedacht een daarom lijkt het me ook beter gewoon 1soort per x in de tent te laten afbloeien. Dan op dat moment maar even geen eigenvoorziening. Heb nu nog een kweekje staan in een 120cm x120cm x 200cm, en aangezien ik geen zin heb om de 90x90 op te zetten hiervoor leg ik dit projectje ook nog maar even naast me neer.

Ik doe het niet buiten omdat de selectie van mannetjes ook pas op het einde van het jaar zichtbaar wordt en als ik dan nog eens nieuwe zaden moet gaan ontkiemen en daar vrouwtjes uit moet halen wordt het wel heel omslachtig. Heb namelijk geen zin om de planten buiten een zak over de kop te trekken, dus denk ik dat ik dit ook nog maar heel even moet laten hangen. Eerst nog maar een paar kweekjes zodat ik genoeg zelfvoorziening heb. en dan zet ik ze wel 1 voor 1 in de tent.

Ook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen autoflower ga gebruiken.
                  Ik heb nu een paar AF bij mijn kweek staan en vindt het eigenlijk hele nare planten. Ze blijven klein en voor de opbrengst/prijs/thc gehalte hoef je het niet te doen. Meer iets voor buiten naar mijn mening.

Comment

Bezig...
                  X