Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

Mocht ik dit jaar weer een buitenkweekje beginnen, dan zijn het waarschijnlijk weer een aantal Big Bang van Green House (gekocht via 420shop.nl). Heb dezelfde afgelopen zomer in de tuin gehad staan; hoewel ik uiteindelijk last van meeldauw kreeg, rook ik nog steeds van de (niet aangetaste) topjes! Prima smaak en effect en daarnaast hield ik tevens dus een mooi aantal grammen van goede kwaliteit wiet over
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Xtreme? Denk je dat ze via forum op je zijn gekomen??
      Smookse.

Comment

Nee Fl anders hadden ze ook wel in mijn tuin gekeken en in die van Vele andere hier
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
          Xtreme? Denk je dat ze via forum op je zijn gekomen??
          Smookse.
          Telefoontap en verblijfscontrole via GPS (overigens niet drugs gerelateerd: was iets belastingtechnisch over de plaats waar ik mijn werkzaamheden verricht): te lang dezelfde prepaid gebruikt of te weinig de encryptietelefoon. Bij signaalafscherming met een "jammer" in de auto werkt mijn TomTom niet: als ik naar Groningen wil kom ik in Alkmaar uit: dan moet je richting Den Helder en de afsluitdijk nemen en dat is toch een behoorlijke omweg. Dit forum wordt met rust gelaten: als ze zouden willen dan pakken ze alle kleine thuiskwekers op het forum op via hun IP-adres. (behalve de enkeling die zijn internet "doorlust", ik zou niet weten hoe dat moet en wil het zelfs niet weten)
          Last edited by Xtreme; 19 January 2012, 09:18.

Comment

1X Sweet Black Angel (Samsara seeds) http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Samsara_Seeds/, om dat ik niet meer dan 5 planten tegelijk wil.....

Grtz.

Comment

Big bang automatic, northern light in potten.
              Haze automatic, nirvana sky, WW en northern light in volle grond.
              Big bang auto en northern light had ik vorige zomer niet staan dus dit zijn nieuwe soortjes voor mij. Damn ik kan al niet wachten .
              De andere soortjes zet ik dit jaar terug omdat deze als de beste uit mijn vorige kweek kwamen.
              Ben vooral te spreken over de nirvana sky van flash seeds een autoflower sativa.
              Deze werd veel groter dan de andere AFs die ik had en de ganja was geweldig. Zal wel komen door de zware sativa invloed .
              Veel succes met je 2012 buitenkweek.

Groetjes wamy

Comment

Ik ga voor:Big BangWild RoseSensi StarAllemaal dames, waarvan gezegd wordt dat de kwaliteit goed is en de opbrengst redelijk Wordt voor mij de eerste keer dus ik ben benieuwd
                Denk niet bij je laatste top, die rook ik wel in mijn eentje op

Comment

5 northern lights 2 in potten en 3 in volle grond!

groet,

Philipe

Comment

Mighty Amstel Freeze, Canadese outdoorzaden.
                    Van de week in mijn bezit gekomen.....
                    en een goede kansmaker voor dit jaar!

Comment

Purple power

Jack widow

Special kush1

Great withe shark

Allemaal guerilla style + kortbloeiers 7 a 8 weken !
                      Heb geen enkele ervaringen met deze soort heb alleen geselecteerd op korte bloeiperiode .
                      Vorig jaar heb ik heel goede ervaring met Fruit spirit Royal queen seeds !
                      Twas de enige plant waar ik niets van toprot ingevonden heb + Was als eerste klaar , kwalitatief was het ook de betere .

Autoflowering zet ik dit jaar niet meer buiten ,vorig jaar 5 a 6 verschillende soorten allemaal rot .
                      Misschien als je ze kunt laten afbloeien in Julie Augustus ....

Comment

Mogelijk nog een kandidate:
                        S.I.C. (erdpurt x danish passion)

SIC.jpgSIC2.jpg

Comment

Jamaicaantje, Auto-AK47 en Royal Frisian
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

3 LR2
                            5 green o matic
                            3 big bang automatic
                            3 lowryders
                            Allemaal in guerilla kweek, ik heb voor deze gekozen, omdat het gewoon allemaal verschillende AF's zijn
                            Heeft iemand tips voor een guerilla kweek? voor als ik bijvoorbeeld een of 2 dagen geen water kan geven, hoe doe ik dat dan?

Smoke ze

Comment

Ze kunnen makkelijk 2 dagen zonder water
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dankje poepzak200
                                Ik heb niet echt de mogelijkheid om mijn eigen samen gestellde grond naar mijn guerilla spot te brengen, en aangezien de grond best hard is, heeft iemand een makkelijke manier om gewoon goede grond voor mijn 14 plantjes te krijgen, het liefst meng ik niks zelf, want dat word allemaal nog al rommelig. Ik heb een lowbudget
                                Alvast bedankt

Comment

Bezig...
                                X