Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogst lowryder 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oogst lowryder 2

Korting op 420shop
    hey allemaal,

ik ga in mei 5 lowryder plantjes planten, en ik vroeg me af, hoeveel vuilniszakken ik kan vullen met de geschate opbrengst van 250 gram, want ik moet de vuilniszakken eerst vervoeren. En heeft iemand nog tips voor de lowryder 2?
    dit is namelijk mijn eerste kweek, ik heb vorig jaar een zaadje van een vriend gehad, maar dat was niet gelukt wegenseen ruzie met me ouders, maar ik heb nu me eigen huis
    alle tips zijn welkom
    alvast bedankt mederokers

Re: Oogst lowryder 2

Het is je eerste kweek, en je weet al dat je 50 gram per plant gaat oogsten ? Da's knap.
    Als je nou af en toe wat foto's plaatst, dan ga ik je in augustus vertellen hoeveel zakken je nodig hebt.

Tips..ehm, zet ze in volle grond, een meter uit elkaar, niet in potten en in de volle zon met genoeg water.
    Dan heb je in theorie in ieder geval kans op die 50gr/plant.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

kzou een rolletje of 3 klaarleggen toch zeker
      250gr past nog wel in je rugzak zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
        ik ga in mei 5 lowryder plantjes planten, en ik vroeg me af, hoeveel vuilniszakken ik kan vullen met de geschate opbrengst van 250 gram,
        volgens mij begrijp ik de vraag niet helemaal correct..ik ben zojuist namelijk van mn stoel gevallen van het lachen

--edit-- aaahhh, nu valt het kwartje..je rekent 1gr per centimeter lengte van de plant !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Whehehjeghehe! Ikke zoeken, hier ging t dus over...
          -
          Als je hulp nodig hebt met sjouwen..??

Comment

okee, ik stel de vraag wel anders Ik ga me 5 plantjes in een bos een paar 100m naast me huis planten,En als ik dus geoogst heb, en met oogste knip ik gewoon telkens een tak ( ik weet niet hoe jullie dat noem ) en daarHaal ik dan al het blad afval af, en ik vroeg me af als ik tussen de 200-250 gr heb, hoeveel plek dat in neemt om mee te nemen, en om te drogen Ohh en sorry als ik je van je stoel liet vallen van het lachen :pGrtz

Comment

nee hoor maak je niet druk, ik ben namelijk hardstikke goed in vallen

anyway : je gaat met je boskweekje geen 50gr per plant scoren. De waarheid is net zoals de grond hiero > keihard. In elk geval niet met lowryders...dan zal je toch een ander plantje moeten uitzoeken om dat voor mekaar te krijgen. Maar wat er wel aankomt wil je graag ongezien mee naar huis nemen, dat begrijp ik. Blijf je bij die lowryders en stop je de planten integraal dus niet geknipt in een vuilniszak heb je daarnaast nog wel plek voor een leuk tentje, je slaapzak, kleren voor twee dagen en een pakje vloeitjes. Want lowrydertjes zijn hardstikke leuk maar ook formaatje sateprikker met een topje erop als je ze zo uit de losse pols een beetje in het rond strooit.

Afijn, kijk eens rond hier bij de buitensectie, in de kweekverslagen en de soortenbeschrijvingen. Het is nog niet te laat ...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

n met oogste knip ik gewoon telkens een taklowrijder heeft weinig vertakkingen,dan heb je aan een boterham zakje genoeg

Comment

10 gram de plant voor een LR 2, dus 1 vuilniszak is genoeg. Kun je zelfs je hele planten in meenemen om te knippen.

Comment

Okee bedankt Ik blijf bij de lowryder 2 want in dat bos lopen soms ook wandelaars, en dus heb ik liever een klein plantjeEn het is een autoflower dat maakt het voor mij ook wat makkelijker als beginner of is er misschien nog een betere autoflower?En ik woon niet in Nederland, en die grond hier is wel redelijk hard, maar ik wou de grond eerst goed omspitten en misschien gewoon wat zakkengrond er bij gooien,Als ik bij lowryder of een andere autoflower blijf, hoe krijg ik dan het beste resultaat?En heel erg bedankt voor al jullie reacties ik kan het heel erg waarderen

---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:35 ----------

Btw ik woon in midden frankrijk, in de zomer en in mei is het daar al lekker warm en ik zet de planten in de volle zon, met afentoe een beetje schaduw, en voldoende water

Comment

Beste Autoflower is op dit moment de AK47 denk ik. Autos blijven sowieso vrij klein, natuurlijk afhankelijk van licht en grond. Wil je het meeste opbrengst hebben van een Auto, dan zet je hem direct in de volle grond na het ontkiemen. Overpotten e.d. kost je veel opbrengst, want het leven van een Auto is heel kort.

Dus even het bos in en je plekje voorbereiden met de juiste aardemix. Daarna terugkomen met je ontkiemde zaadjes en in de volle grond zetten.

Als je vroeg begint wanneer de nacht temperatuur boven de 10 graden is, dan kun je meerdere oogsten per seizoen doen met Auto's. Of je zet er een paar in April, Mei, Juni, Juli etc.,

Comment

moet ik ook maar eens proberen zo een ak47 auto. hoeveel gram per plant leverd dat op jopey? ga ook 5 autoflowers neer zetten maar wil zo een 400 gram halen red ik dat daarmee?

Comment

Okee, weet je misschien een goede site, om de ak47 te bestellen?En ik doe maar 1x 5 planten dit jaar en dat is van mei tot begin juli, want het is nog me eerste kweek, misschien doe ik volgend jaar wel meer Levert de ak47 het meeste op van de autoflowers?Heel erg bedankt

Comment

Boris Lees het forum is rond staan genoeg verslagen over de ak47 als je goed kijk zie je ook over al banners van growshops / seedshops anders even meneer googel gebruiken.
                            Je kan 2 kweken achter elkaar doen mei tot juni en dan juni tot augustus bv.
                            Als je veel wil oogsten neem je geen autoflower maar een vroeg bloeiende plant dan ben je in September klaar kijk is bij een buiten kweek verslag van Vale.

groetjes Bella
                            God was never on your side..

Comment

Ik ben een ontzettende fan van die lowryders en ander klein AF-spul Boriis,begrijp me niet verkeerd. Juist omdat ze klein zijn en lekker snel klaar kan je meerdere keren in een buitenseizoen plantjes grootbrengen. En je bosplan -dat wordt hier guerillakweken genoemd- is leuk met die meiden omdat je altijd rekening moet houden met ontdekking, en het niet zo erg is als je een paar lowrydertjes kwijt raakt, die zijn zo ergens anders opnieuw gezaaid. Ik gebruik ze meer als tester voor een nieuwe spot zeg maar : als die kleintjes blijven staan en niet ontdekt worden komt het seizoen erna een niet-AF plant op die plek.

De enige manier om met guerilla een redelijke opbrengst te krijgen is je aandacht te verdelen over meerdere locaties, risicospreiding zeg maar. Want je kan heel veel tijd en aandacht besteden aan een spot, als die ontdekt wordt ben je alles kwijt. Gemiddeld hou ik aan dat van de drie spots er 2 ontdekt gaan worden. Daarm doe ikzelf ook alleen bij de bewezen beste spots aan voorbewerking van de grond. En die opmerking over de harde grond sloeg meer op dat ik van mn stoel was gepleurt

succes en vooral : veel plezier !

Comment

Bezig...
                              X