Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met geur neutralisator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ervaringen met geur neutralisator

Korting op 420shop
    heey,

ik ben van plan deze geur neutrolisator te kopen, heeft iemand ervaring met deze? ik wil het gebruiken tijdens de periode dat ik de wiet binnen laat drogen, ik heb ongeveer 8 af's dus heelveel is het niet, maar is deze geur neutrolasitor voldoene? of heeft dit helemaal geen zin?

Kweek de beste wiet met kweekaccessoires voor optimale opbrengst en kwaliteit. Onmisbaar vanaf planten tot de oogst, geschikt voor iedereen kweker.

Re: Ervaringen met geur neutralisator

Mijn ervaring is dat als ik mijn buiten wiet op berg in een open zak in bijvoorbeeld een kast de lucht in de kast blijft hangen.

Gewoon niet te veel met je wiet spelen dan is er niks aan de hand

Groeten
    Eigen gekweekte zaden

Comment

Dit veelzijdige product verspreid een droge lucht welke geur neutraliseerd.
      Dit alles om de ruimte plezierig te laten ruiken.

Dat spreekt elkaar tegen natuurlijk.
      Neutraliseert het nou, zoals in de eerste zin, of maskeert het door een geur toe te voegen, zoals in de tweede zin ?
      Ik heb nooit veel vertrouwen in die dingen gehad, maar om 100gr wiet te drogen in een afgesloten ruimte werkt het misschien wel.
      Niet vergeten om 24/7 te ventileren, anders hou je 100gr schimmel over.

"Spelen" met je wiet doe je altijd, je moet het eigenlijk toch elke dag even omkeren, als je geknipte buds droogt.
      Drogen in een zak (plastic?) is niet aan te raden.

't Is niet zo dat het ontzettend duur is, dus misschien wel het proberen waard ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt QnQ
        hoe moet ik het ventileren dan? want ik was van plan het gewoon in een droge schuur op te hangen, want ik heb geen mogelijkhede veel te investerinen ( dat wil ook niet doen bij me eerste kweek ) en in huis kan het niet vanwegen me ouders, die willen daar niks mee te maken hebben. Dus mijn enige optie is de schuur, het is een lege schuur, zo'n oude franse schuur met allemaal grote stenen muren enzo, dus het is er lekkerkoel, en er zit wel een klein gat in de muur dus er komt wel afentoe frise lucht bij, maar niet super veel.
        Is dat goed genoeg? of moet ik iets aanpassen?

Comment

Hee Boriis, zoek eens naar Rik's culinaire droogdoos. Een oplossing die weinig plaats in beslag neemt, weinig moeite kost en weinig/niet geurt. http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/20187-Rik-s-culinaire-droogdoos-(zonder-ventilatoren)?highlight=culinaire+droogdoos
          Z
          ijn wietje is prima gedroogd en smaakt overheerlijk. Een aanrader!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja het is idd te proberen, ik zal kijken bedankt

Comment

een lucht-ionisator werkt ook tegen de geur.

Comment

Ja maar ik heb een heel erg low budget, ik weet niet hoeveel die kosten, maar ik heb daar ook geen electriciteit in die schuur

Comment

duur zijn ze niet,zelfs te verkrijgen ingebouwd in een spaarlamp. elektriciteit is wel een vereiste ja

Comment

ik zal is even kijken bedankt

Comment

Bezig...
                    X