Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe werkt planten kruisen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoe werkt planten kruisen

Leuk, mannetjes op guerilla.
    Ik hoop dat je niet hier in de buurt woont.
    Stuifmeel kan idd kilometers reizen buiten, dus daar gaan je collega-buiten-kwekers in de buurt niet blij mee zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb heb al een nieuw plan, de paar mannetjes komen op een nieuwe spot dicht bij mijn school, en ik woon niet in Nederland of Belgie dus geen zorgen

Comment

Nou zijn we natuurlijk allemaal nieuwsgierig waar je dan wel woont, toch ?

Comment

Ik woon in frankrijk, tussen de boeren dus geen zorgen mijn mannetjes kunnen niet zo ver hun zaad versprijden hoor

Comment

gevalletje onderschatting natuur b0riis, iets waar je wat van terugverlangt zou ik persoonlijk niet onderschatten. Of als je iets NIET terugverlangt, zoals stoute aandacht/celstraf ofzo.. fransen laten je lang spelen maar ze laten je niet los als ze erachter komen.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
              Ik woon in frankrijk, tussen de boeren dus geen zorgen mijn mannetjes kunnen niet zo ver hun zaad versprijden hoor
              Ik heb hier(N-H) wel eens last van Sahara zand op mijn auto in de zomer en stuifmeel is nog lichter

Ze zouden het moeten verbieden om mannelijke planten buiten te kweken , helaas doet de regering het zelf ook

Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Moreweed ervaringen met franse ? Ik vertel er niemand over, alleen mijn beste vriend weet ervan omdat hij er mee helpt, en voor de rest doe ik alles wat ik die tips voor guerilla kwekers staat, handschoenen, tape onder me schoen etc
                Een leven zonder risico's is een leven niet geleefd

Comment

tsja..

maar je wilt dus naar nederland komen om hier guerilla te gaan doen terwijl je ouders een camping hebben in Frankrijk en daar per definitie meer ruimte is om wat aan te vangen dan hiero..
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja maar kijk het ligt allemaal een beetje ingewikkeld, maar ik ga volend jaar 99% naar nederland, niet om daar te kweken enzo, maar gewoon omdat frankrijk me de keel uit komt. En dit jaar test ik gewoon wat AF's bij wat spots iets veder weg van de camping, en dan ga ik volgend jaar in Nederland wonen. En ik ga daar dan guerilla kweken, maar maak je geen zorgen, in Nederland komen er geen mannetjes Alleen maar knappe dames

Comment

als je guerilla wilt kweken in nederland denk er dan aan, dat nederland helicopters rond stuurd om wiet velden te zoeken, en belgie niet
                      dat het echt waar is wie zal het zeggen, wel is een feit da veel grote kwekers van nederland naar belgie daarvoor komen,
                      nu je ziet zemf maar wat je doet
                      groetjes.

Comment

Frankrijk of Nederland...hmmmm....moeilijke keuze. NOT!
                        Snap niet zo wat je zo mist van Nederland, mgoe...het topic ging over plantjes kruisen
                        Er zijn best leuke AF's te koop, en ruimte genoeg in Frankrijk toch ? Meer dan hier iig.

Comment

Ja maar het is niet echt een keuze, het staat al vast Het is tussen dit jaar en volgend jaar Frankrijk is wel leuk hoor, maar toch verlang je naar Nederland na een tijdje hoor

Comment

haha inderdaad leuke coffeeshops zo gezellig en beter dan die kuttaal vind ik persoonlijk en grappig accentje daar in nederland

Comment

Comment

je zal wel eens een dag vrij wezen pak de fiets of lopend met de auto , zoek zeg maar 10 spots in frankrijk , plant daar en kom lekker dan met oogsten terug in frankrijk, ,bij je ouders net wat moreweed zegt hier in nederland zijn spots zeldzaam, en zit je nog met klimaat en wil je zaden kweek doen niks van aan aantrekken de natuur is van ons allemaal . ik heb ook wel zaden in mijn guerilla plant dat hoort er bij

Comment

Bezig...
                                X