Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet buiten kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wiet buiten kweken

Ken je niemand die een tuintje heeft waar je kan planten? Een park vind ik heel riskant, plant dan nog liever aan een of ander boereveld aan een beekje.

Waar woon je ergens?
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Antwerpen, maar ik zal eens gaan zoeken naar spots en dan post ik ze hier wel

Comment

In Doel wellicht? Daar ligt genoeg braak. En voor de luchtverontreiniging aldaar hoef je niet extra te betalen.

Comment

Ik begrijp je niet echt Xtreme

Comment

purple haze valt best mee hoor voor buiten te kweken.
            ik heb ze vorige zomer in een bak tussen aardbeien geplant bijna niet naar om gekeken en toch best wat afgehaald hoor.
            je kan ze wel best verduisteren want anders duurt het inderdaad,best lang om ze af te bloeien dat was ik vergeten
            en heb geluk gehad want mijn ene plant had een beetje rot in zn hoofdbud gelukkig alleen het bovenste stukje
            de andere was er gelukkig van gespaard gebleven. maar wel een super lekker rokertje
            My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Thanks smokey, maar ik denk dat ik een deens soortje ga nemen. Denk dat deense soortjes gemakkelijker Zal zijn om te planten dan purple haze verbeter mij maar indien dit zever is hoor XD

Comment

Waar ga jij je zaadjes halen?

Comment

Bezig...
                X