Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opbrengst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Opbrengst

Korting op 420shop
    Hoi mensen,

Ik ben heel erg benieuwd wat de opbrengst van wiet planten is als je buiten wiet kweekt. Sommige mensen zeggen dat je wel 200-300 gram er vanaf kan krijgen, maar op de site van een growshop staan zaden waar maar 40-50 gram vanaf komt. Hoeveel gram komt er normaal van een plantje af?

Re: Opbrengst

1gr-100gr-1000gr-of meer. Hangt van de omstandigheden af.

Waar kweek je, wat is het klimaat, hoeveer uren zon krijgen de planten, wat voor voeding, hoe groot is de pot/bak of kweek je in volle grond.

Wanneer je concreet je plannen omschrijft zal er een beter antwoord komen.

Comment

Ik kweek in mijn tuin, Het klimaat is gewoon Nederlands klimaat. Hoeveel uren zon ze krijgen weet ik nog niet en ik ben van plan om in volle grond te gaan kweken

Comment

Laat ik het zo zeggen. In een goede zomer met onze omstandigheden, geen toprot of andere schimmels kun je zeker tussen de 350 en 600gr van een struik/boom trekken.

Ik heb filmpjes in Amerika gezien waar er 7 tot 12 pond van een plant getrokken word. Echt geniaal.

Comment

Fantastisch, beter dan op de site staat dus

---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

Heb je misschien een link naar dat filmpje? of staat dat niet op youtube?

Comment

www.youtube.com/watch?v=uaJLfjhVEf0

Dit is echt een goede documentaire, of in ieder geval dat vind ik. Je moet wel even de tijd nemen Stef. In deze film laten ze verschillende facetten van het kweken zien. Indoor, Outdoor, geenhouse in een kas.

In deze film zie je een outdoor veld met struiken van 2,5 meter hoog en ook 2,5 meter breedt. Oogsten tussen de 7 en 12 pond.

Veel plezier.

Comment

Meestal zijn de zaaden die 40-50 gram opleveren autoflowers

---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

Wow lang filmpje, even wat drinken erbij halen en dan even kijken ;p

Comment

Moet je zeker doen Boriss, echt interessant!

Comment

Bedankt voor de link trouwens

Comment

Ik download de film ff. Vanavond met een jointje in mn hand op de bank hangen en de film op tv kijken

Comment

Mooie video
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik heb hem ook gekeken, echt heel leerzaam

---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:07 ----------

Heb je toevallig nog zo'n video ?

Comment

Grow like a pro. Mooie handtekening, maar ook een mooie titel voor een filmpje

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Deze zijn ook zeer leerzaam.

Gr Q

Comment

Bedankt Q

Comment

Bezig...
                              X