Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

geur

Korting op 420shop
    beste,

ik zou dit jaar graag een paar planten zetten, alleen ben ik er nog niet uit welke het worden.
    Ze zouden in mijn tuin komen te staan vandaar dat ik planten zoek die bijna GEEN geur aflaten, of toch weining.
    Of indien mogelijk een plant die ietsje anders ruikt.

Mensen die planten kennen die 'geurloos' of anders ruiken => laat maar horen!

Re: geur

Viooltjes en afrikaantjes geuren heel sterk , die zou ik niet nemen
    De rozen van tegenwoordig zijn meer mooi dan dat ze lekker ruiken probeer die eens
    Of aardbeien die bloeien maar kort en die ruik je niet en toch een leuk en lekker eind product

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

haha, de flauwe plezante thuis? :p
      Ik heb het niet over die planten maar over de planten die iets lekkers achterlaten om op te roken

Comment

Tabak ruikt ook nauwelijks, Salvia ook niet!
        Maar geurloze wiet, nee dat bestaat niet. Die vraag is al eerder gesteld en beantwoord!
        Hier om precies te zijn http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=geurloze
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

bedankt! ik check het even

Comment

Ik las dat diesel een soort urinegeurtje achterlaat, alleen wel een hele sterke . De geur komt misschien minder verdacht over als wiet, misschien een ideetje.

Succes

Comment

hmm iemand info over easy bud en dutchblue? deze 2 zou ik nemen. sterke geuren of valt het mee? (het zijn AF's)

Comment

Ik heb afgelopen jaar Dieselryder in mn tui gehad en geloof me urine ruikt echt anders .
                Er is geen geur die boven cannabis uit komt veel tomaten neer zetten die ruiken ook best wel.
                Autoflowers ruiken juist sterker dan een normale plant en tis best een dominate lucht die van zo klein plantje af komt
                groetjes
                God was never on your side..

Comment

hmmm, misschien kan ik wat kruiden er rond plaatsen? welke kruiden vinden jullie 'perfect' om de geur wat weg te werken van men AF's?

Comment

Meer wiet? Ik heb serieus geen idee. Een google zoekactie levert marjolein (oregano) op, dragon, duizendblad en nog vele anderen. Maar geur wegwerken doet het niet hoor! Zelfs een Franse lavendel in volle bloei komt er niet overheen. Je krijgt andere geurcombinaties maar wegwerken kan niet.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                    X