Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Telen op balkon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Telen op balkon

Dat zaadje heeft een hele kleine massa en zal binnen minuten dezelfde temperatuur hebben als de ruimte waarin je het plaatst.

Comment

Okido thanks!

Comment

spongepotjes zijn super, dit jaar me eerste keer, maar ging daarmee echt super easy !
        Succes!

Comment

succes, ben zelf ook net begonnen met kiemen, hoop dat het een leuk projectie wordt.
          Ik wordt elk moment vader en hoop dat de stroom bezoekers dat zal kalmeren eenmaal het plantje groot begint te worden, heb liever niet dat mijn familie er zich mee bemoeit, ze weten nl niet dat ik rook . Dus als er toch bezoek komt is het plant in het in het tuinhuisje tot ze weg zijn
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Als je voor een tweede ronde gaat heb je vast nog wat van light mix uit de growshop over. Steek er een paar (afhankelijk van potvolume) buffertabletten bij en dan hoef je praktisch niet bij te voeren.
            Is verleden jaar bij Auto AK47 in 6,5 liter pot prima bevallen.

Comment

Thanks allen! Kan haast niet wachten om met de 1e ronde te beginnen
              Heb bijna alles in huis, alleen ik ben nog op zoek naar een juiste TL constructie en wattage..Iemand suggesties?
              Ik kweek niet meer dan 5 planten te gelijk, dus de constructie moet groot genoeg zijn om 5 planten goed voor te groeien om daarna naar buiten of voor het raam te zetten.

BVD Dennis

Comment

daar weet ik niet te veel van, maar de gewone tl-lampen zijn goed genoeg, misschien in serie hangen en aan een soort ijzeren frame bevestigen? zo moeilijk lijkt me dat persoonlijk niet
                Omdat ik maar 4 plantjes ga laten wortelen binnen gebruik ik maar 1 tl-lamp, en daar de potjes onder, krijgen ze allevier dezelfde hoeveelheid licht, ga ze op 2-3 cm hangen van het plantje, anders strekken ze !
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Nou dat ijzeren frame wordt het lastigste denk
                  Ik had wel gelezen dat voor de groei het beste wit(dag)licht-tl's kunt hebben en voor de bloei warme tinten tl's.
                  Zo rond 4200K ideaal is de groeiperiode dus qua soort tl's kom ik er wel uit, maar hoeveel Watt zou voldoende zijn: 2x18W...2x36W?
                  Last edited by Dennis76; 26 March 2012, 22:53.

Comment

Bezig...
                  X