Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het begint weer te kriebelen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het begint weer te kriebelen!

    Korting op 420shop
    Hey,

    Het was vandaag super mooi weer dus ik dacht dat ik wel ff kon begonnen met het plannen hoe ik het ga doen in de zomer.
    Ik heb een stuk van de tuin uitgekozen en ik heb het gras vergiftigd. Ik heb hier een foto.
    Ik heb van Vale 6 pD en 6 Danish Duck gekregen en deze ga ik daar kweken. Het hele stuk is niet alleen voor wiet bedoeld ik wil er ook nog andere dingen kweken zoals kruiden en groente etc.

    Maar mijn vraag is ook in welke stukken kan ik ze het best neerzetten (ivm de zon) hij komt rechts op en gaat links naar beneden. Het is volle klei grond.

    Moet ik ze buiten ook bloei/groei voeding geven? Zoja welke en wat kost dit ongeveer voor het hele seizoen?
    Ik wil graag alle 12 planten groeien omdat het regulier zaad is en de kans groot is dat ik dan rond de 4,5,6,7 vrouwtjes heb, de mannen gooi ik dan weg.
    Graag groei ik de planten dan eerst voor in potten totdat ze tot een grote komen dat ze in de volle grond kunnen.
    Hoeveel planten kan ik ongeveer op 1 vierkante meter zetten?

    Ik voeg waarschijnlijk later nog meer vragen toe of stel ze hieronder bedankt!


    Foto's:

    2012-03-03 17.00.41.jpg2012-03-03 17.01.06.jpg2012-03-03 17.01.14.jpg2012-03-03 17.02.03.jpgFoto met beschrijving net doodgesproeit 1.jpg
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Het begint weer te kriebelen!

      Je gras doodgesproeid?! Nice! Je hebt nu gif in je bodem zitten.
      Hoe moeten die wietplanten dat gif gaan overleven? En daarna, hoe wil jij dat overleven?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Het begint weer te kriebelen!

        Niet bij nagedacht maar zo heb ik t bij de andere plekken ook gedaan, daar groeiden gewoon bloemen daarna!
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #5
          Re: Het begint weer te kriebelen!

          Zo te zien mooi zonnig plekje.

          Planten moeten wel minimaal 1 meter uit elkaar. Ander halfe meter is bij grote planten geen overbodige luxe.

          Zou altijd bij voeden zonde om niet te doen.

          Groeten
          Eigen gekweekte zaden






          Comment


            #6
            Re: Het begint weer te kriebelen!

            Dankje, weet je ook nog goede (niet te dure) voeding?
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment


              #7
              Re: Het begint weer te kriebelen!

              ik zou alleen maar wat wortelstimulator halen
              de rest van de voeding heb je voorlopig nog lang niet nodig
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Het begint weer te kriebelen!

                bio groei van biobizz en later bio bloei,deze voeding en specikuipen van 65 liter of meer met lightmix erin en goed zaad en mooie zomer word kilo,s knallen

                Comment


                  #9
                  Re: Het begint weer te kriebelen!

                  Oorspronkelijk geplaatst door vlrs View Post
                  Niet bij nagedacht maar zo heb ik t bij de andere plekken ook gedaan, daar groeiden gewoon bloemen daarna!
                  Bloemen rook je niet op natuurlijk. Dat gif gebruiken is niet zo erg, en dat er planten tegen kunnen kan me ook de rots roesten. Maar als je straks je eigen tuingif oprookt, (wat soms tot 7 jaar actief in je bodem zit ook al doodt het niets meer) en er ziek van wordt dan heb ik je gewaarschuwd. Dood gaan we allemaal, maar om het op zo'n risico te gooien terwijl je ook met een schep klaar was geweest, vind ik toch jammer! Maar goed, jouw kweek, jouw aanpak Pas helemaal op met RoundUp trouwens!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Het begint weer te kriebelen!

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Bloemen rook je niet op natuurlijk. Dat gif gebruiken is niet zo erg, en dat er planten tegen kunnen kan me ook de rots roesten. Maar als je straks je eigen tuingif oprookt, (wat soms tot 7 jaar actief in je bodem zit ook al doodt het niets meer) en er ziek van wordt dan heb ik je gewaarschuwd. Dood gaan we allemaal, maar om het op zo'n risico te gooien terwijl je ook met een schep klaar was geweest, vind ik toch jammer! Maar goed, jouw kweek, jouw aanpak Pas helemaal op met RoundUp trouwens!
                    Bedankt, als ik straks dood ben van mijn eigen kweekje weet ik dat het mn eigen schuld is en ben ik je dankbaar dat je me hebt gewaarschuwd maar ik denk dat het wel meevalt.

                    Ik ga 't over een weekje of 2 ofzo even omspitte
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment


                      #11
                      Re: Het begint weer te kriebelen!

                      Ik ben niet echt een voorstander van bestrijdingsmiddelen, maar overdrijven is ook niet goed. Roundup is een herbicide, een soort groeimiddel, dat opgenomen wordt door het blad. Via het blad wordt roundup getransporteerd naar de wortels, die vervolgens "klappen". De planten zijn na ongeveer 7 dagen dood gegroeid. Roundup dat op de grond terecht komt droogt gewoon op en heeft geen verdere werking. Dus na zo'n dag of 10 kun je gewoon weer zaaien, zelfs consumptiegewassen. Niettemin is schoffelen milieuvriendelijker en heeft daarom mijn voorkeur.
                      Last edited by Xtreme; 12 March 2012, 15:30.

                      Comment


                        #12
                        Re: Het begint weer te kriebelen!

                        Waar hebben jullie het over? Ik snap het even niet...
                        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                        Comment

                        Bezig...
                        X