Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeerd zaad?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verkeerd zaad?

Korting op 420shop
    Attached Files

Last edited by QnQ; 12 March 2012, 18:51.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: verkeerd zaad?

Misschien kiem je te nat, als je iedere dag vers water bij de watjes doet. Klinkt het alsof je ze verzuipt. De Watjes moeten vochtig zijn, maar niet nat. Als je erin knijpt hoort er nauwelijks water uit te komen, hooguit een paar druppels. Na drie weken is je zaad dood waarschijnlijk. Maar ook ik raad je aan om nog eens lekker rond te lezen en te zoeken naar de manier die je het beste aanstaat.
      Succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

bedankt voor de reacties! Hoelang zou je max moeten wachten op het ontkiemen dan?

Comment

Volgens mij maximaal 7 dagen ofzo. Ik zit nu met mijn zaadje op dag 4, maar nog geen resultaat! Hoop dat ik de mijne niet verziekt heb...

Comment

Sinds ik gesteriliseerd ben is mijn zaad ook verziekt.

Comment

hallo kwekers

even voorstellen intresanteverwarming

ben dus net nieuwe hier en eigelijk ken ik de weg hier helemaal nog niet.
              Nu ben ik dus bezig met een kweekhok te maken en zoek dus zaden van lowriders ? wie kan mij hieraan helpen.
              nou kwam ik op speuders iemand tegen die zaadje aanbood maar die reageerd dus niet terug helaas
              heb ingtoetst wiet zaden en zo kwam ik bij de advertie terecht.

wie oh wie kan mij helpen aan lowriders zaden ?

hoor graag even van jullie tips en ervaringen ?

Comment

man man wiet waar je niets van voelt oogst je wel op de juiste moment?
                in mijn ogen lijkt het echt straf al heb ik het voorgehad dat ik blowde en er niks van merkte
                allemaal erg raar gedoe

Comment

zien er mij op de foto sativa's uit, die moeten nu eenmaal langer staan voor ze rijp zijn... (te vroeg oogsten en je voelt nix)
                  en die eerste die 'niet te roken' waren.. eens de top zelf bruin wordt gaat ie idd wat raar smaken (rot) en als ie slecht gedroogd wordt krijg je chlorophylsmaakje
                  Voor buiten bestel je best iets wat begin oktober klaar is (staat bij de info bij de zaden)
                  Verder als je ze geen voeding wil gaan geven zou ik ze in volle grond overplanten na een tijdje, zo kunnen de wortels op zoek gaan naar voedsel

Comment

Bezig...
                  X