Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe buitenkweker heeft vragen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe buitenkweker heeft vragen....

Korting op 420shop
    hoi allemaal,

ik zou dit jaar een eerste kweekpoging willen ondernemen, buiten welteverstaan. Heb mijn zaadjes nauwkeurig uitgekozen naar schimmelbestendigheid en gemak -). Zijn dus 2 autoflowers geworden: big buddha en lowryder. En een 'gewone' buitenplnat: de AMS.

Opzet is de AF op terras te kweken, ze blijven klein en kan ik al in het voorjaar buitenzetten aangezien het terras in volle zon op het zuiden staat. Dus vanaf Mei is het plan

de AMS zou ik als grote plant ergens in de buurt gaan zetten, ben nog op verkenning voor het beste plekje, al Mais overwogen, in een bos. Een verlaten bosrand. probleem is echter de zon: vaak hebben deze plekken geen ganse dag zon. Is dit een probleem? Moet de plant echt veel zon hebben?

Start met de ams is bedoeling begin arpil binnen, om ze tegen half mei als sterke plant buiten te zetten?

Wat denken jullie hiervan? Enige opmerkingen of tips?

Kan dit lukken?

de grond hier in de buurt is ideaal voor netels (groeien er overal) dus dat lijkt me wel goed. Maar zou ik iets bijgeven van voeding? Wortelgroei? Of knopstimulator?

thx in advance en vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte! Ik vind het best allemaal spannend en kijk uit naar mijn eigen rookwaar. Hopelijk lekker zoet, dat beloveen ze toch van dit soort plantjes.....

greetz Beze

Re: Nieuwe buitenkweker heeft vragen....

Als je nu eens de moeite zou nemen enkele topics over buitenwiet kweken te lezen dan zijn de reeds gestelde en nog nader te stellen vragen beantwoord.

Comment

heb al veel gelezen hoor...maar vooral over de locatie naar licht en zon toe vind ik geen voldoende info.

Comment

Als ik zou aanraden zoek de meest donkere plaats die je kunt vinden, lijkt je dat dan logisch? Cannabis is een C4-plant: dus hoe meer zon hoe beter. Bij een C4-plant kan namelijk geen lichtverzadiging optreden. Het feit dat je wel gezocht hebt, maar niets gevonden, betekent niet dat er niets over staat, maar dat je niet goed genoeg gezocht hebt.

Comment

owkay.....thx maar zo scherp zeg, mijn excuses nu al

dus een plant kan niet verbranden op een plat dak in volle zon volgens jou?

Comment

nou, de plant zelf kan het wel hebben Beze, maar de worteltjes...daar zit je probleem. Op je platte dak hebben ze geen heerlijk koele grond om in onder te duiken, maar eerder een snikheet potje wat als een waanzinnige staat te dampen.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
              nou, de plant zelf kan het wel hebben Beze, maar de worteltjes...daar zit je probleem. Op je platte dak hebben ze geen heerlijk koele grond om in onder te duiken, maar eerder een snikheet potje wat als een waanzinnige staat te dampen.

aah ok, thx. Dus ofwel supergrote pot ofwel de pot zelf in de schaduw zetten?

is de regel: hoe meer zon, hoe beter opbrengst?

Comment

Ja beide heb je gelijk in, maar je kan ook de pot bedekken met laagje aarde ofzo zodat de pot niet in de zon staat
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                  Ja beide heb je gelijk in, maar je kan ook de pot bedekken met laagje aarde ofzo zodat de pot niet in de zon staat
                  great!

ben echt eens benieuwd watz o een AF doet....zo spannend, hou julie op de hoogte!

Comment

Bezig...
                  X