Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik twijfelde hier ook enigzins over, gezien ik dit jaar Ook voor het eerst AF wil gebruiken! Belangrijkste is dat de vorst niet meer toeslaat en vanaf mei zit je wel safe.
Ik vind je wel erg optimistisch, natuurlijk verschilt elke soort maar ze groeien eerst 2 a 3 weken in het gunstigste geval, dus als je begin juli wilt oogsten dan zou ik vroeger in april zaaien. In veel kweekverslagen lees je dat het zelfs 4 tot in sommige gevallen 6 weken duurt eer de bloei inzet! Wat je wilt kan wel in 9 weken, maar ik zou dan soortjes kiezen die 5 a 7 weken bloeien, niet langer anders stel je je geluk erg op de proef.
Ik zelf wil buiten eind juli een batch blue mystic Auto (nirvana) klaar hebben, ik reken daarvoor de bloeitijd van de reguliere strain om uitloop in te dekken. Dus ik ga uit van 12 weken cyclus (3 weken groei, 9weken MAX bloei) , en begin eerste weekend mei om eind juli klaar te zijn. Noem me maar voorzichtig, maar ik heb al genoeg gezien dat je moeder natuur niet moet haasten.
Verder denk ik dat je AF niet moet toppen, ze hebben zon korte groeifase, dat ze misschien niet op tijd herstellen en je dus tijd verliest in de bloeifase of erger, maar 2 hele kleine topjes bovenin hebt tov de grote enkele cola die AFs bedoeld zijn te hebben.
Verder lijk je er goed over te hebben nagedacht dus dat moet lukken, zie graag je kweekverslag tzt.
Succes en de groeten,
Landroval
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
niet te bang allemaal
hier springen de plantjes spontaan uit de grond
ik hoef ze alleen nog over te potten in aparte potten
als je fatsoenlijk zaad hebt kun je gerust al buiten zaaien
ze zullen echt niet doodgaan en tegen de tijd dat ze halverwege bloei zitten is het alweer eind mei mocht je vandaag beginnen met zaaien.
Dat is wel interessant wat je zegt, Angel. Ik zit met de zelfde vragen als jou Jerome, op het moment. Ikzelf heb nu 10 Widow Ryder AF zaden en 5 Lowryder AF zaden
deze 3 soorten heb ik zelf alle drie al ervaring mee
Snowryder heeft veel herma trekjes
Himalayan blueberry diesel is 'n heel lekker soortje en zaai ik binnenkort zelf ook weer
Blue himalaya vond ik wat klein.
Beste keus is Auto Himalayan Blueberry diesel vind ik persoonlijk
niet te bang allemaal
hier springen de plantjes spontaan uit de grond
ik hoef ze alleen nog over te potten in aparte potten
als je fatsoenlijk zaad hebt kun je gerust al buiten zaaien
ze zullen echt niet doodgaan en tegen de tijd dat ze halverwege bloei zitten is het alweer eind mei mocht je vandaag beginnen met zaaien.
heb ook zo'n tomatenserre gekocht, graag uw bevindingen hierover eens gehoord.
Ik ben er allesins vrij content over, enig probleem, bij veel regen blijft het water staan vanboven, hierover nog een oplossing zoeken, had gedacht in de lijn van een plexiplaat onder het zeil te plaatsen
Comment