Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat wietplant groeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gaat wietplant groeien?

Korting op 420shop
    hey, ik wil beginnen met een wietplant, maar ik heb alleen een balkon waar de muren 1m hoog zijn en in de schaduw. nu zou daar een wietplant kunnen groeien? ik ben een beginner dus ken er niet veel van daarom wil ik autoflowers. kheb gelezen dat de Big Bang autoflower kan groeien in elk seizoen mits het boven de 10 graden is, maar is dit dan in direct zonlicht of kan dit perfect zonder direct zonlicht? Dank -C-

Re: Gaat wietplant groeien?

Ik ben geen ervaren grower maar het zit wel zo dat hoe meer zonlicht hoe meer opbrengst je zult krijgen van je plant. Zelf zou ik nooit planten gaan kweken in de schaduw. :s

Comment

zou zwaar onder de indruk zijn als er iets gaat groeien allezins, & zoals hier boven vermeld licht, is gewicht
      zonder licht gaat dat enkel stretchen al betwijfel ik dat er al iets gaat groeien

Comment

Ik zou gewoon zoeken naar de plant die met het minste licht afkan en het dan proberen.
        Als je er verwachtingen op na houdt gaat het tegen vallen.
        Gewoon een zaadje en een zakje zaai&stek kosten geen drol, na 3 weken kan je altijd kijken of het levensvatbaar is?

Comment

Meer licht=meer gewicht wietplanten houden erg van de zon als tropische planten dus ik denk niet dat er echt iets goeds zou groeien op een balkon met zoveel schaduw.

Comment

Heb al een plek met genoeg zonlicht gevonden. Toch Dank! mag slotje op

Comment

Bezig...
            X