goeiedag mij vraag is ik wil nlx autoflower kopen en is schijnbaar ongeveer 400 gr per plant?
op deze site staat het daar wil ik ze van kopen ook maar, eerst even jullie
vragen of dat wel kan kloppen.
wou de potgrond van plagron batmix en kan ik daar nog iets bij mengen zelf ik zie cocos enzo of is die al goed genoeg.
Weet alleen niet welke suplimenten ik erbij moet gebruiken en welke voedingen het beste zijn
wil zowiezo hydo a/b nemen scheen heel goed te zijn weten jullie nog welke andere goed zijn, ben een beginner vorig jaar met succes
een x buitengekweekt met alleen water, maar wil er nu egt voor gaan.
er is geen budget als maar veel oogst af kom met kwaliteit.
bedank alvast voor de info ga zeker een topic openen voor een verslagje dit jaar het moeten er 20 worden
heb er 50 besteld heb van die seedboosters gezien alleen de sterkste pak er dan tussen uit de rest kom nog wel in
goede handen ik bedoel grond teregt groetjes
op deze site staat het daar wil ik ze van kopen ook maar, eerst even jullie
vragen of dat wel kan kloppen.
wou de potgrond van plagron batmix en kan ik daar nog iets bij mengen zelf ik zie cocos enzo of is die al goed genoeg.
Weet alleen niet welke suplimenten ik erbij moet gebruiken en welke voedingen het beste zijn
wil zowiezo hydo a/b nemen scheen heel goed te zijn weten jullie nog welke andere goed zijn, ben een beginner vorig jaar met succes
een x buitengekweekt met alleen water, maar wil er nu egt voor gaan.
er is geen budget als maar veel oogst af kom met kwaliteit.
bedank alvast voor de info ga zeker een topic openen voor een verslagje dit jaar het moeten er 20 worden
heb er 50 besteld heb van die seedboosters gezien alleen de sterkste pak er dan tussen uit de rest kom nog wel in
goede handen ik bedoel grond teregt groetjes
Comment