Hallo, eerder heb ik een topic gestart (mag weg) over dat ik wil beginnen met kweken. heb namelijk een goed plekje gevonden. nu, welke soort neem ik het best als ik wil beginnen rond 5 april? dus welke kan de koude aan (overdag goed zonnig op het plekje)? Ik wil een autoflower. zelf had ik gedacht aan de Big Bang? Dank C
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke soort?
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: Welke soort?
Als ze wat blad hebben gaan ze echt niet dood van een graadje nachtvorst hoor.
Zet je die potten wat hoger, op een tafeltje ofzo, dan moet het al snel -5 worden willen ze er last van krijgen.
Erg hard groeien gaan autoflowers natuurlijk niet zolang het geen 19-20 graden is.
Regulier/Fem zaad kan nog niet naar buiten ivm het aantal lichturen. Het is nu 12/12 buiten!
Comment
-
Re: Welke soort?
Ja ik weet het daarom wil ik graag Big Bang autoflower van dutch headshop omdat er staat dat deze kan groeien in meerdere seizoenen mits het 10 graden is. maar iets je zegt zet ze in de hoogte? maar ze gaan op een balkon boven hat terras dat is iets van een 3-4m hoog. je bedoelt toch met grond de tuin he?
Comment
Comment