Goedemiddag,
Ben al even aan het rond kijken op het forum en heb al veel inspiratie opgedaan.
Nu ben ik van plan van in april mi eerste kweekje te starten, 1 plant maar (persoonlijk gebruik) .
Ik ben echter nog onzeker over wat ik nu allemaal nodig heb, en vooral hoeveel..
1) Ik moet verschillende maten potten pakken, maar met welke begin ik best? Uiteindelijk zal ze in een pot komen van meer dan 60 liter, zodat de wortels goed kunnen uitzetten en ze ook voldoende voeding heeft.
2) Voeding: hoeveel grondstof?
Op het begin gewone stekgrond zeker, dat ze niet teveel van het goede krijgen.
En daarna batmix ofzo? Hoeveel moet ik daarvan aanschaffen?
3) Supplementen.
Welke supplementen moet ik allemaal kopen en hoeveel van elk?
En dat is zeker zo goed als wat ik nodig heb zeker?
Ik ga een goede outdoor uitzoeken met een korte bloeitijd en schimmelresistent. Ook niet te groot daar ik tussen 2 huizen inwoon.
Goed idee?
Alvast bedankt voor de hulp
Groeten uit Belgie!
Ben al even aan het rond kijken op het forum en heb al veel inspiratie opgedaan.
Nu ben ik van plan van in april mi eerste kweekje te starten, 1 plant maar (persoonlijk gebruik) .
Ik ben echter nog onzeker over wat ik nu allemaal nodig heb, en vooral hoeveel..
1) Ik moet verschillende maten potten pakken, maar met welke begin ik best? Uiteindelijk zal ze in een pot komen van meer dan 60 liter, zodat de wortels goed kunnen uitzetten en ze ook voldoende voeding heeft.
2) Voeding: hoeveel grondstof?
Op het begin gewone stekgrond zeker, dat ze niet teveel van het goede krijgen.
En daarna batmix ofzo? Hoeveel moet ik daarvan aanschaffen?
3) Supplementen.
Welke supplementen moet ik allemaal kopen en hoeveel van elk?
En dat is zeker zo goed als wat ik nodig heb zeker?
Ik ga een goede outdoor uitzoeken met een korte bloeitijd en schimmelresistent. Ook niet te groot daar ik tussen 2 huizen inwoon.
Goed idee?
Alvast bedankt voor de hulp
Groeten uit Belgie!
Comment