Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Familiekwesties en kweken !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Familiekwesties en kweken !

Korting op 420shop
    Ik vroeg me af of hier nog buitenkwekers waren van wie de familie er niets over afweten?
    Ik bedoel dus maar : mijn familie (ouders enzow, niet mijn zussen ) weet niet dat ik rook enzo, en als ik begin met een buitenplantje zal ik dit dus ook liefst niet aan hun willen tonen
    Daartegen kan ik ook elk moment vader worden dus zal de stroom bezoekers nu wel even stijgen, maar tegen dat de plant begint te groeien zou dit moeten minderen.
    Als er dus iemand op bezoek komt zal ik de plant dus ook even moeten binnenzetten en dus aan het oog onttrekken.

Is hier iemand met dezelfde situatie, en zo ja, wat is jullie visie hierover/tips ofzo?

Ik neem aan dat als ik de plant even moet binnenzetten, dat dit niet te veel stress voor ze zal opleveren, of dat hun zon schema in het gedrang komt? Als er iemand komt is het maar voor een uurtje ofzo

Thanks in advance!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Re: Familiekwesties en kweken !

Dan is dit een mooi moment om het ze te vertellen toch?
    Als je oud genoeg bent om ouder te worden ben je zeker oud genoeg om zelf te beslissen om een jointje te roken..
    -
    Zou dr een opsteken met die ouwe als die kleine komt..

Suc6 en Smookse

Comment

Ik zou er niet te moeilijk en zenuwachtig over doen. Ik ken de hele situatie zoals jij beschrijft vanuit mezelf niet terug, hier doen we er niet moeilijk over.
      Maar het voorstel aan mijn ouders ging heel wat lastiger. Ik ging gewoon een gesprek aan en het kwam er gewoon van: "Zal ik eens een wietplant in de tuin zetten? Ik blow weleens, dat weet je.. En de shop kost klauwen met geld en is niet altijd even veilig mam." Mijn vader vond het allemaal best.
      Aan vrienden (en vooral familie) gaat 't meer zo: "hm ja, staan wat plantjes, heb ik wat te roken.. Maar moet je die vleesetende planten zien! Die zijn veel gaver!" Ik ontneem ze graag de kans om direct te oordelen en zorg er expres voor dat ze de eerste minuut niet over wiet kunnen beginnen. Daarna neem ik het gewoon luchtig op, het is eigenlijk ook een luchtig onderwerp dus waarom niet? (dat we het hier zo zwaar nemen is een ander verhaal) Maar duidelijke communicatie is de sleutel. Laat ook duidelijk zien welke maatregelen je neemt om je kind er zo min mogelijk aan bloot te stellen tot een bepaalde leeftijd. Dat valt bij de meeste mensen niet in verkeerde aarde.

Je kind zal wel in zijn jonge jaren vanalles in zijn mond willen stoppen, houd daar wel rekening mee, en vertel dat ook aan die mensen! Niet dattie dalijk zijn melktanden niet meer van elkaar krijgt van de plakkerige toppen, laat staan de mogelijke braindamage. Of een kapotte plant door een ongelukkig spelletje (mijn neefjes voetballen graag in de tuin)
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik vind het ook allemaal niet zo'n probleem hoor, in mijn familie weten ze allemaal dat ik blow. Ondanks dat er genoeg familieleden zijn die het zelf niet doen en ook nooit zullen beginnen, respecteren ze het allemaal gewoon.
        Ik vind het zelf belangrijker om gewoon open met mijn familie te kunnen praten dan dat ik dingen voor ze zou moeten gaan verstoppen als ze langs komen.

Comment

Ok, weet ook niet of jullie in Nederland of Belgie wonen, maar hier doen ze er al wat raarder over.
          Mijn moeder en zussen weten wel dat ik rook, maar het is mijn vader die het probleem is.
          We werken nl allebei bij dezelfde maatschappij, en het is een overheidsjob, en ik weet zo al dat hij daar over gaat beginnen als ik het hem vertel. Dat het een risico voor mijn job is enzo, blabla .
          Tegen mijn moeder heb ik het niet expliciet gezegd maar als ze langskomt en ze vraagt een asbak dan geef ik haar ook gewoon eentje met wietbladmotief en met peuken in

Comment

Ambtenaar???

Wij zijn uitgepraat jongeman..

suc6

Comment

Ik werk op de trein is technisch gezien bediende
              weet niet goed wat je bedoeld flierefluiter

Comment

Whehehe. Bij ambtenaar denk ik aan nare baantjes..

Zou me dr allemaal niet zo druk over maken ouwe, is maar een plant en doet niemand kwaad..
                Camoufleren met een paar andere planten werkt zoals LR@ zegtprima als neutralisator..

Suc6 en Smookse

Comment

ik denk dat van alle blowers dik 70% ontkennen dat ze blowen zie het zelf in mijn vrienden kring nee ik blow niet
                  als ik in de shop wiet ga halen zie je ze wegschuilen achter iemand anders of ze gaan ineens naar de wc
                  maar ik blow niet zeggen ze dan nog keihard met hun rode oogjes
                  valt helemaal niet op hahaha je kan beter een blow roken dan dat je aan de drank zit
                  maar als ik stomdronken ben zeggen ze was het gezellig
                  ik leef mijn leven zoals ik het wil mijn familie is zwaar tegen wiet waarom ik weet het niet
                  zal wel komen omdat het cda stemmers zijn cannabis NEE
                  if you don,t like me i don,t care
                  oja de kans is ook heel groot dat je ouders vroeger ook wel eens een blowtje hebben gerookt

Comment

Ik rook bij ontmoeting met nieuwe schoonouders per definitie een joint.
                    -
                    Als t ze niet aanstaat was dat gelijk de laatste ontmoeting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hocuspocus View Post
                      oja de kans is ook heel groot dat je ouders vroeger ook wel eens een blowtje hebben gerookt
                      Een paar maanden nadat ik het tegen mijn ouders had gezegd kwamen hilarische stonersverhalen uit de hippietijd naar boven. Blijkt ook dat mijn oom het al vanaf zijn 14de deed in de goeie ouwe tijd, dus bij mij zit het in de familie

Comment

Mijn moeder heeft het vroeger ook gedaan daar heb ik geen stress voor,
                        Maar aangezien mi vader bij me werkt en hij nogal strikt en streng is ga ik het voor hem liever verbergen

Thanks voor jullie meningen!

Comment

En ineens weet je het,... je word conducteur!

Comment

heb het jaarkes stil gehouden uit respect voor me pa, nu weet me pa het maar uit respect rook ik niet waar hij bij is, is me ma der knal ik der gewoon oplos
                            rook nu al 20 jaarkes. en 4 van de familie blowen. en iedereen weet er vanaf.

maar als ik jou was gewoon vertellen, ma uitrespect voor je pa zou ik nie smoore waar hij bij is.
                            sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

en wat ook is je kan het beter zelf vertellen dat je blowt
                              dan hij het hoort van iemand anders dat jij blowt

Comment

Bezig...
                              X