Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
als je zaadjes gaat bestellen staat er vaak wel bij of het een makkelijke plant is of juist iets moeilijker. ik zou dan ook zeker een niet al te moeilijke plant nemen. die markster al noemde zijn wel redelijk easy to grow. suc6 in 2009 (komt er ook een kweek verslagje)
mijn eerste buitenplantje was swiss miss : Swiss Miss is origineel afkomstig van uit de Zwitserse Alpen. Een mix van vroege Zwitserse skunk en een sterke soort uit Nepal. Deze Miss kan goed tegen koude vochtige nachten op grote hoogtes. Zij produceert een lichte high met een prettige skunky buzz.
zeer lekker; ik heb die gewoon laten groeien en is een mooie plant geworden.
Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
purple widow is naar het schijnt de ideale buitenplant .
deze heeft bijna nooit last van toprot , de early soortjes daarintegen bloeien later dan de meeste als ik naar de meeste kweekverslagen kijk en hebben ook toch redelijk veel kans op toprot .
Ierdbei is naar het schijnt ook een zeer goede buitenplant omdat deze extreem vroeg begint te bloeien .
anyway er zijn veel soortjes die het buiten goed doen , kijk nog ff wat rond op dit forum en andere forums en je vindt er wel een .
je hebt toch nog genoeg tijd om te kiezen .
Een klein jaarke pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff da valt tege maar kgeef de moed nie op. ik zal en moet ne buiten plant zette.
Comment