Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Vrienden van de groene vingers, graag wat advies...
Ik heb een prachtig balkon op het volle zuiden en zou daar graag dit jaar een plant laten groeien. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar (gefeminizeerd) zaad van een soort die:
1. niet al te hoog wordt, eigenlijk vrij laag (max. 50-100 cm) blijft.
2. niet al te sterk ruikt (zowel tijdens groei, als bloeifase)
De sterkte en de hoeveelheid van de oogst zijn voor mij van minder groot belang (ben meer een rituele gelegenheidsroker).
Ik d8 aan early misty of afghanse zaad voor buiten kan iemand me daar over advies geven EARLY MISTY kan goed tegen laag temperatuur maar ik ben neit zo ervaren kan iemand mij advies geven
Vrienden van de groene vingers, graag wat advies...
Ik heb een prachtig balkon op het volle zuiden en zou daar graag dit jaar een plant laten groeien. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar (gefeminizeerd) zaad van een soort die:
1. niet al te hoog wordt, eigenlijk vrij laag (max. 50-100 cm) blijft.
2. niet al te sterk ruikt (zowel tijdens groei, als bloeifase)
De sterkte en de hoeveelheid van de oogst zijn voor mij van minder groot belang (ben meer een rituele gelegenheidsroker).
Alvast bedankt!
Dan val je toch in de autoflowers denk ik.
Maar misschien denkt iemand anders daar weer anders over.
de auto flowers van royal queen seeds zoals easy bud ,royal automatic en nog een paar anderen soorten die blijven allemaal tussen de 50-100 cm.Dan heb je ook nog de lowryders die ook niet hoog worden.Hoe met de reuk van deze planten zit dat weet ik niet. Vooral de easy bud wordt omschreven als een gemakkelijk te telen plant ook voor beginners.
vorig jaar heb ik met the church gewerkt van greenhouse seeds, ik heb pas in juni gezaaid en had uiteindelijk toch nog 140 gram droog van 1 plant
Ze is schimmelbestendig en ik had er nooit enige problemen mee . Een ander pluspunt is dat het kutgoedkope seeds zijn 17.50 euro voor 5 feminised seeds en een lekker wietje. Ik zou graag foto's linken naar mijn kweekverslag maar heb ze moeten verwijderen door probleempjes met de smurfen.
grtz thelos
vorig jaar heb ik met the church gewerkt van greenhouse seeds, ik heb pas in juni gezaaid en had uiteindelijk toch nog 140 gram droog van 1 plant
Ze is schimmelbestendig en ik had er nooit enige problemen mee . Een ander pluspunt is dat het kutgoedkope seeds zijn 17.50 euro voor 5 feminised seeds en een lekker wietje. Ik zou graag foto's linken naar mijn kweekverslag maar heb ze moeten verwijderen door probleempjes met de smurfen.
grtz thelos
Laat maar foto's zien , wanneer heb je ze geoogst? grtz
BC Seeds Bank offers high THC marijuana seeds as well as high CBD for genetic marijuana seeds online. We provide authentic cannabis seeds throughout Vancouver BC, Canada.
Last edited by member10463; 28 January 2011, 13:14.
Reden: opmaak plus linkje geplaatst
Comment