Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
ik zou voor de AK gold gaan.. goeie opbrengst (tot 1000gr per plant), schimmelbestendig en kortbloeier.. ook leuk voor guerilla kweek aangezien deze soort tot150cm wordt en dus in normale begroeiing niet echt opvalt.tis geen autoflower (ben ik qua opbrengsten ook geen voorstander van trouwens) maar wel al vroeg in het seizoen klaar..
ik zou voor de AK gold gaan.. goeie opbrengst (tot 1000gr per plant), schimmelbestendig en kortbloeier.. ook leuk voor guerilla kweek aangezien deze soort tot150cm wordt en dus in normale begroeiing niet echt opvalt.tis geen autoflower (ben ik qua opbrengsten ook geen voorstander van trouwens) maar wel al vroeg in het seizoen klaar..
succes ermee
TheovS
Een plant van maximaal 1,5 M die 1000 gram opbrengt? Dat moet een flinke struik worden dan. Die zal zeker wel opvallen.
yoo mensen,
ik ga volgende week voor het eerst kweken ik kweek de plant white widow.
Weten jullie hoeveel gram er ongeveer van zo'n plantje afkomt?
ik doe buitenkweek trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door robbert1908View Post
yoo mensen,
ik ga volgende week voor het eerst kweken ik kweek de plant white widow.
Weten jullie hoeveel gram er ongeveer van zo'n plantje afkomt?
ik doe buitenkweek trouwens.
greetz!
heb zelf buiten ook een white widow staan :p
hoeveel er af gaat komen hangt echt van veel te veel factoren af. buitenkweek zal zoiezo wat minder zijn dan binnenkweek!
hopelijk krijgen we nog een mooie zomer met veel zon, das altijd het beste
Ik ben vorig jaar begonnen met 1 Ierdbei plant. Dit jaar heb ik gekozen voor Jack Herer, ik zou eerst ook voor Ierdbei gaan maar helaas heeft mijn kat ze al in een vroeg stadium opgegeten. Ik heb vorige week 5 Jack Herer feminized zaadjes bestelt waarvan er 4 zijn ontkiemd, waar ik wel bang voor ben is dat ik te laat ben met het kweken of valt dat wel mee aangezien de seizoenen tegenwoordig steeds later lijken te komen.
mijn mening white widow doet het altijd goed.
dit jaar heb ik 5 kings kush planten staan zijn prachtige planten ook hele lekkere wiet.
vorig jaar had ik skunk#1 x purple staan,
echte naam shaman mooie plant kan goed tegen top rot en andere voorkomende problemen.
Comment